eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy jest rzecz, czynność, której budowlańcy nie potrafią sp...lić? › Re: Czy jest rzecz, czynność, której budowlańcy nie potrafią sp...lić?
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy jest rzecz, czynność, której budowlańcy nie potrafią sp...lić?
    Date: Thu, 19 Nov 2015 23:46:34 +0100

    W dniu 19.11.2015 o 23:15, Piotrek pisze:

    > A to nie było przypadkiem tak, że dostałeś za co zapłaciłeś?
    >
    > Piotrek
    nie. moja wspólnota kiedyś tam zleciła remont forontu zabytkoweg
    budynku, jednej z lepszych firm w okolicy. to co było uzgodnione z
    referatem zabytków zrobili profesjonalnie i pięknie. reszta - ta sama
    firma, może pracownicy inni - spaprane. Kiedyś zapytali czy takie
    wiszące kable są potrzebne - nie, niepotrzebne bo nie mamy pojecie co to
    za kable. tpsa, kablówka czy cośtam. wycięli więc wszystkie kable, wraz
    z tymi które miały oświetlać budynek, reklamy firm, gabloty... mimo że
    te oświetlenia były na projekcie.
    Może to "pikuś", ale kiedyś fachowiec, to był fachowiec. stary chłop z
    wąsem, wiedział wszystko, narobił się mało efekt uzyskał zajebisty.
    teraz, niekoniecznie. Jak spawa wydaje się być prosta, szef zleca ją...
    tańszej sile roboczej.
    ToMasz