  • 1. Data: 2010-10-20 06:06:00
    Temat: Czy myszy lubią gryźć styropian / piankę?
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Jak w temacie. Jest sens piankować czy wypełniać styropianem ewentualne
    dziury w piwnicach? Myszy / szczury przegryzają takie materiały? Może nie
    znoszą tego pyłu z polistyenu? Ktoś ma doświadczenia w tym temacie?
    Idzie zima, temat na czasie.
    Pozdr.
    jagr

  • 2. Data: 2010-10-20 06:33:05
    Temat: Re: Czy myszy lubią gryźć styropian / piankę?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "jagr" <j...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > dziury w piwnicach? Myszy / szczury przegryzają takie materiały? Może nie
    > znoszą tego pyłu z polistyenu? Ktoś ma doświadczenia w tym temacie?

    Watą szkalną.

  • 3. Data: 2010-10-20 08:33:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 08:06:00 +0200, jagr napisał(a):

> [...]
    > dziury w piwnicach? Myszy / szczury przegryzają takie materiały? Może nie
    > znoszą tego pyłu z polistyenu? Ktoś ma doświadczenia w tym temacie?

    Moim znajomym wgryzły się w ocieplenie domu - bardzo im tam fajnie (tj
    myszom) :-(

  • 4. Data: 2010-10-20 09:47:51
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    > Moim znajomym wgryzły się w ocieplenie domu - bardzo im tam fajnie (tj
    > myszom) :-(

    W wełnę czy w styro?

  • 5. Data: 2010-10-20 10:20:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 11:47:51 +0200, jagr napisał(a):

    > W wełnę czy w styro?

    Jednym w styropian, drugim w wełnę. I ptaki też dokuczają, jednym i drugim.
    Wydziobują tam wysoko pod dachem.

  • 6. Data: 2010-10-20 19:33:04
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Jednym w styropian, drugim w wełnę. I ptaki też dokuczają, jednym i
    > drugim.
    > Wydziobują tam wysoko pod dachem.

    U mnie piankę PU spod świeżo osadzonego okna w przeciągu jednego dnia
    wygryzły osy.

    J.

  • 7. Data: 2010-10-20 19:53:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:33:04 +0200, Jarek P. napisał(a):

    > U mnie piankę PU spod świeżo osadzonego okna w przeciągu jednego dnia
    > wygryzły osy.
    >
    > J.

    Nie strasz - będe musiała sprawdzić pod podokiennikami na zewnątrz...