  • 1. Data: 2010-10-17 18:50:11
    Temat: Opinie o firmie Kondor
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Hej,

    Rozglądam się za firmą, która zrobi w mieszkaniu szafę wnękową. Wstępna
    decyzja padła na firmę Kondor (www.kondor.net.pl). Miał ktoś z nią do
    czynienia? Jakieś opinie?

    --
    Z góry dzięki,
    Rev

  • 2. Data: 2010-10-30 16:55:50
    Temat: Re: Opinie o firmie Kondor
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Rev" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > Rozglądam się za firmą, która zrobi w mieszkaniu szafę wnękową. Wstępna
> [...]

    Owszem dobra i droga.
    Ja wymierzyłem i zamówiłem w Leroy Merlin.
    Materiał ten sam i ta sama jakość. Do wyboru kolor i lustra.
    Półki wymyśliłem sam, docięli mi jak chciałem i ile chciałem.
    Montaż psrościzna bo trzeba tylko przykręcić listwę góną i dolną.
    Reszta sama wchodzi w prowadnice.
    Koszt szafy o szerokości 115 cm (niestandardowa) to ok. 625 PLN.

    Pozdrawiam
    c...@w...pl