  • 1. Data: 2010-10-19 18:42:09
    Temat: Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?
    Od: "news.neostrada.pl" <q...@p...fm>

    Witam
    Chciałbym wycenić koszt wymiany dachu na dach z pokryciem gontami .
    1. Demontaż starego pokrycia z blachy.
    2. Montaż nowego pokrycia z:
    a) płyta OSB 20mm
    b) papa
    c) gont bitumiczny ok. 35 zł/m2
    chodzi o cenę 1m kwadratowego średnią.

  • 2. Data: 2010-10-20 08:05:32
    Temat: Re: Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Wydaje mie sie, że nikt bez wczesniejszego "rozpozania terenu" nie poda ci
    ceny.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-21 13:00:49
    Od: "news.neostrada.pl" <q...@p...fm>

    > Witam
    > Wydaje mie sie, że nikt bez wczesniejszego "rozpozania terenu" nie poda ci
    > ceny.
    witam
    A "teren " jest "standartowy" ... tzn. budynek o wym. 10x10m z dachem
    dwuspadowym o wym. połaci 6x10m
    Dach pokryty jest blachą płaską . Do remontu jest jeszcze komin (tzn. górna
    część) i wymiana rynien.
    O rozpoznaniu finansowym nie piszę, bo i niema potrzeby (dla niektórych
    wykonawców jest to ważne ze względu
    na to ile mogą wyciągnąć kasy!). A mnie interesuje mnie ile może kosztować
    średnio, głównie robocizna tego
    remontu.