  • 1. Data: 2013-03-11 11:31:57
    Temat: Re: Czy warto dzis sie budowac ?
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "dziadek+40" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:khk6u8$70m$1@speranza.aioe.org...
    Czesc ;-)))

    > Tak sie zastanawiam czy w dzisiejszych czasach warto wchodzić w budowe
    > nowego domu.
    > Chodzi mi o aspekt demograficzny i finansowy.

    A coz to za przeproszeniem pierdolencje,
    albo budujesz sie albo nie, nie dorabiaj teorii do cementu, piasku i wody.

    > Ale mysle ze nie warto sie rozbudowywać, za chwile bedzie mozna
    > przebierać w tanich domach z wtornego rynku z garazami jak sądzę.
    > Co kolezenstwo na to?

    Mysle ze to takie myslenie zyczeniowe nie majace pokrycia z rzeczywistoscia,
    nie chodzi to ze tak nie bedzie, ale o to ze czekajac na cud mozna zejsc
    z tego swiata nie doczekawszy sie go - a nie o to przeciez Ci chodzi.

    Generalnie wszystko wskazuje na to ze ludnosci na ziemii przybywa i to jest pewne
    100%,
    a to ze w Polsce jest inaczej to tylko potwierdza to ze od kazdej reguly sa
    wyjatki.

    Nalezy sie spodziewac tego - obserwujac inne kraje - ze po prostu
    bedzie u nas (w Polsce) przybywalo i mieszkalo coraz wiecej imigrantów,
    tanie lokalizacji zmienia w enklawy obcokrajowcow, a dobre bo polskie
    otoczenie zyska na wartosci.

    Tak uwazam.

    pozdrawiam
    Adams