  • 1. Data: 2013-03-10 22:37:01
    Temat: Tynki na ociepleniu.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Zaczynam się doktoryzować z tynków (w sensie rodzaje, wady, zalety itp.)
    Dopiero zaczynam, więc mądrego pytania nie zadam - jeszcze :)
    Mam natomiast pytanie jak w praktyce zachowują się różne rodzaje.
    Wiem, że nie powinienem brać zbyt drobnego (wygląda nieładnie i kiepsko
    się układa - nie maskuje), nie powinienem też zbyt grubego (szybko i
    trwale się brudzi). Pewnie coś ala 1.5 jak to mi ładnie powiedziano
    (cokolwiek to znaczy) ;)

    W każdym razie plan jest taki, żeby na 15cm styropianu nałożyć siatkę, w
    miejscach gdzie może się coś dziać (naroża, w okół okien i drzwi/bramy)
    podwójnie, a na to tynk.

    Jeżeli możecie, pomóżcie wprowadzić w temat - co warto i jakiej firmy.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2013-03-11 08:23:48
    Temat: Re: Tynki na ociepleniu.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 marca 2013 22:37:01 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

    > Jeżeli możecie, pomóżcie wprowadzić w temat - co warto i jakiej firmy.

    Ja mogę polecić SN-MAL Atlasa grubośc 1,5mm
    Na to farba silikonowa(ja akurat mam tez Atlasa bodajże Fastel)
    Kilka lat już na elewacji jest póki co wad nie zauważyłem. SN-MAL mam tez zrobiony
    przedpokój i klatke schodową.

  • 3. Data: 2013-03-11 11:25:33
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-03-10 22:37, Irek N. pisze:
> [...]
    > podwójnie, a na to tynk.
    >
    > Jeżeli możecie, pomóżcie wprowadzić w temat - co warto i jakiej firmy.

    http://www.mega1000.pl/tynki/tynk-silikonowy/

    Ja brałem z tej firmy. Silikonowy, bo jest ponoć samoczyszczący (zmywa
    go deszcz). Ziarno 1,5 mm. Fachowcy nie narzekali, żeby się źle kładło,
    nie dawałem 2 warstw siatki i jak na razie nie wychodzą pęknięcia.

    A cena, z tego co pamiętam, była bardzo konkurencyjna. Zresztą brałem od
    nich komplet, tj. styropian, klej, siatkę i tynk.

    Pozdrawiam,
    MW