  • 1. Data: 2013-03-11 20:04:32
    Temat: jaki piec?
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    witam, jaki piec gazowy kondensasyjny poleciacie? hydraulik proponuje
    Vailanta, warto inwestować w tą firmę? czy kupić piec Ariston? wyjdzie
    przynajmniej min 1000zł taniej, a to przy kosztach wykańczania domu spora
    kwota. czy może piece vailant są bardziej ekonomiczne w eksploatacji? dom ok
    170m2, na połowie ogrzewanie podłogowe
    pozdrawian

  • 2. Data: 2013-03-11 20:11:17
    Temat: Jaki samochód?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spora kwota. czy może piece vailant są bardziej ekonomiczne w
    > eksploatacji? dom ok 170m2, na połowie ogrzewanie podłogowe

    Chcę kupić samochód z silnikiem benzynowym. Dealer proponuje mi Forda.
    Warto inwestować w tą firmę, czy może lepiej kupić Fiata? Zaoszczędzę
    jakieś 10 tys. zł. Czy może Ford będzie mniej palił? ;)

  • 3. Data: 2013-03-11 20:20:36
    Temat: Re: Jaki samochód?
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Fiatem też się fajnie jeździ :-)

    pytam konkretnie, jak w użytkowaniu i ekspolatacji sprawują się piece tych
    dwóch firm, czy warto zapłacić więcej bo np piec jest mniej awaryjny,
    bardziej ekonomiczny itp. nie potrzebuję znanej marki zeby się pochwalić
    znajomym. Ma być dobrze, tanio i niezawodnie w eksploatacji

  • 4. Data: 2013-03-11 20:30:27
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 20:20:36 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
    > Fiatem te? si? fajnie je?dzi :-)
    >

    > pytam konkretnie, jak w u?ytkowaniu i ekspolatacji sprawuj? si? piece tych
    >
    > dw?ch firm, czy warto zap?aci? wi?cej bo np piec jest mniej awaryjny,
    >
    > bardziej ekonomiczny itp. nie potrzebuj? znanej marki zeby si? pochwali?
    >
    > znajomym. Ma by? dobrze, tanio i niezawodnie w eksploatacji

    Jedna i druga firma ma dziesiątki (jak nie setki) modeli więc pytanie jest mało
    konkretne.
    Ja mam Vaillant i nie narzekam, działa. Serwis przychodzi co dwa lata (jakoś tak
    wychodzi).

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2013-03-11 20:35:27
    Temat: Re: jaki piec?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 20:04, Marcin pisze:
    > witam, jaki piec gazowy kondensasyjny poleciacie? hydraulik proponuje
    > Vailanta, warto inwestowa? w t? firm?? czy kupi? piec Ariston? wyjdzie
    > przynajmniej min 1000z? taniej, a to przy kosztach wyka?czania domu spora
    > kwota. czy mo?e piece vailant s? bardziej ekonomiczne w eksploatacji? dom ok
    > 170m2, na po?owie ogrzewanie pod?ogowe
    > pozdrawian

    Ja bym Aristona odpuścił. Wprawdzie nie widziałem kotłów ich produkcji,
    ale wiem, jak wygląda sprzęt AGD i omijam tę markę szerokim łukiem.
    Jak Vaillant za drogi, to weź z tej samej grupy De Dietrich albo Saunier
    Duval. Różnica tylko w nalepkach.
    Jacek

  • 6. Data: 2013-03-11 22:21:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.03.2013 20:04, Marcin pisze:
> [...]
    > kwota. czy może piece vailant są bardziej ekonomiczne w eksploatacji? dom ok

    Wybierz jakiś model i zadzwoń do serwisu, powiedz że piec umarł,
    elektronika nie startuje ile szacunkowo naprawa i termin. Po
    odpowiedziach wyciągnij wnioski. ja mam aristona i naprawa 700zł+7dni.
    Fajnie nie?

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-03-11 22:57:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > witam, jaki piec gazowy kondensasyjny poleciacie?

    Piec to może być co najwyżej chlebowy. ;-)
    A jeżeli chodzi o kocioł, to ważny jest serwis i dostęp do części.
    Wiekszość podzespołów jest podobna, z tym, że elektronikę (płytę główną),
    każdy producent ma swoją, a ta jak padnie po gwarancji sporo kosztuje, nawet
    1500zł! :-)
    Do Termeta części kupisz bez problemu, do innych kotłów róznie, poza
    serwisem ciężko.
    Ważne, żebyś miał serwis blisko siebie, no bo sam sobie tego nie naprawisz,
    skoro nie odróżniasz pieca od kotła. ;-)

  • 8. Data: 2013-03-12 09:22:48
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 22:21:59 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    >
    > elektronika nie startuje ile szacunkowo naprawa i termin. Po
    >
    > odpowiedziach wyciągnij wnioski. ja mam aristona i naprawa 700zł+7dni.

    Fajnie, 7 dni na naprawę to całkowita dyskwalifikacja.

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2013-03-12 13:25:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 20:04:32 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:

    proponowałbym rozwazyć termeta -jest prawie ze najtanszy na rynku, a porządny i z
    dobrym serwisem.

    b.

  • 10. Data: 2013-03-12 14:38:25
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:513e4af7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > elektronika nie startuje ile szacunkowo naprawa i termin. Po
    > odpowiedziach wyciągnij wnioski. ja mam aristona i naprawa 700zł+7dni.

    Część, która nagminnie ulega awariom w Aristonach kosztuje kilkadziesiąt
    groszy.
    Serwisanci z powodu uszkodzenia tej części wymieniają cały sterwonik
    kotła :)