    Subject: Re: Czym ciąć płytę trapezową poliwęglanową?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Sat, 31 Aug 2019 14:52:34 +0200

    W dniu 31.08.2019 o 14:00, Budyń pisze:

    > Przy cięciu plastiku polecam chłodzenie wodą na bieżąco. Tak mi to ułatwiało pracę.

    Taa, bryzgi padające na twarz na pewno ułatwiają pracę.
    Chłodzenie wodą nie jest tu do niczego potrzebne, to nie
    płytki ceramiczne, zwane w Krakówku flizami. Miejscowe
    przegrzanie co najwyżej ciut nadtopi krawędź. Zresztą,
    firmy profesjonalnie zajmujące się cięciem płyt pleksi
    na wymiar, robią to laserem, a taka Castorama, czy inne
    Obi, haracze je krajzegą, tylko pan odpowiednią piłę
    dobiera.