  • Data: 2019-08-31 16:42:18
    Temat: Re: Czym ciąć płytę trapezową poliwęglanową?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Na tyle jestem specjalistą, że pleksi tnę krajzegą, a nie wyrzynarką.
    A nawet gdyby mnie naszła chęć na wyrzynarkę przy pleksi, to dobrałbym
    takie obroty wyrzynarce, by piłka pracowała tak jak ręczny brzeszczot
    do metalu, którym też można przeciąć pleksi i nic się nie lepi. I nie
    pryska.

    Otóż musiałem wyciąć to

    https://zapodaj.net/20ffb4316b0ab.jpg.html

    Tam pod spodem jest pleksa, bo ten dół świeci, taki tam światłowód wymyśliłem.
    Nie da się krajzegą, gdy próbowałem wyrzynarką powoli to pękało, bo zęby piły
    szarpały kruchy material. Gdy szybko to się sklejalo. A chłodzenie wodą pomoglo.

    I nie twierdzę że to najlepszy sposób, pokazuje tylko jak ja sobie poradzilem.

    b.