    Subject: Re: Czym ciąć płytę trapezową poliwęglanową?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sat, 31 Aug 2019 15:35:04 +0200

    W dniu 2019-08-31 o 00:12, Marcin N pisze:

    > Czym ładnie przyciąć krawędź? Macie jakieś doświadczenia? Wydaje się za
    > twarda na cięcie nożykiem.
    > Może nożycami do blachy (których nie mam i musiałbym kupić)?

    Nożycami może pękać(tym bardziej trapez) i wykruszać się na krawędziach.

    > Może wyrzynarką z drobną piłką do metalu?
    > Pilarką ręczną?

    Ja generalnie wszelkie plastiki od rur pcv do poliwęglanów przycinam
    szlifierką kontową. Tylko trzeba dobrać odpowiednią tarczę bo niektóre
    się zapychają pyłem lub przegrzanym materiałem a inne znowu zostawiają
    stopione gluty na materiale. Można kupić jakieś dedykowane tarcze to
    plastików, ale te które widziałem były kilka razy droższe niż te
    normalne do metalów więc nawet nie kupowałem.
    Można też wyrzynarką ale z drobnym zębem na brzeszczocie.