  • Data: 2017-04-27 15:57:34
    Temat: Re: Czym różnią się te wiertła?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wez bochenek chleba i odetnij 1/3. Ta 1/3 bedzie czy nie bedzie wiorem? Zeby
    odpowiedziec na takie pytanie trzeba by stworzyc scisla definicje wiora. Ale jej sie
    nie tworzy bo wszyscy wiedza co to jest wior i 1/3 bochenka nie nazwia wiorem chociaz
    ktos pierdolniety podciagnie ja pod wior. Tak samo z patrzeniem pod mikroskopem czy
    nozyk do tapet w ww przypadku zrobil wiory czy nie zrobil. Ty zeby patrzec na takie
    przeciecie pod mikroskopem, pewno najlepiej elektronowym a ja zeby patrzec z trzech
    metrow. Przy robieniu nozem naciecia w desce wiory sie nie robia. Ostrze przecina
    wlokna a klin je rozpycha. Gdzie tam widzisz wiory? Powiem wiecej. Przy odpowiednim
    kacie ostrza ostrze nie dotyka materialu bo drewno wczesniej sie rozszepia. Drewniany
    klin rozpycha bez dotykania czolem drewna. Ale tylko wtedy jak wzdloz wlokien jest
    wbijany. W poprzek takiego klina rozklepie sie na drzazgi i w drewno nie wejdzie.