  • Data: 2021-03-09 21:45:16
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2021 o 14:33, Marek pisze:

    > Jaśniej sprecyzuj zarzut.

    nie traktuj tego proszę jako zarzut. Wiele rodzin żyje tak, że rodzice
    są w pracy, dzieci w szkole i na dodatkowych zajęciach. A grzanie ma być
    24godziny na dobę? Mniejsza o to. dzieci szybko dorastają, jak są
    ogarnięte szybko sie wyprowadzają. (w przypadku który mam na myśli 19
    lat - na studia - i już dłużej niż 2 miesiące z rodzicami nie
    mieszkali). Więc "młodzi seniorzy" zostają sami w dużych domach, tu
    130m2. Pewno wielu z Was powie - 130m to nie jest duży dom. ale 60m
    powierzchni mieszkanie na osobę to mało nie jest. Moje mieszkanie ma
    prawie 60m, na 4 osoby i nie potykamy się o siebie. a nie dawno miałem
    41m, i też dało sie żyć.
    no i dochodzimy do sedna sprawy. te 60 m2 na osobę trzeba jakoś grzać. a
    - tu gadaj z "użytkownikiem" nowoczesnego domu nie da sie grzać
    częściowo. (chyba że ktoś wcześniej o tym pomyślał). Więc koszty są
    jakie są. Zmniejsz powierzchnie konieczną do ogrzewania, zamiast
    zastanawiać się jak/czym grzać.
    i w długiej perspektywie nie nastawiaj się na grzanie domu obietnicami rządu

    ToMasz