  • 11. Data: 2012-02-01 11:15:36
    Temat: Re: Czym wypelnic przestrzen ?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "Mariusz B." <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:5a233f6c-9d59-4dd3-a99b-193673c1aa6e@j14g2000vb
    a.googlegroups.com...

    >Ok otwory juz sa - te od gniazdek elektrycznych. Pozostaje pytanie
    >jakim materialem i czym wdmuchac ?

    Kiedys obserwowalem jak ocieplali pustke w scianie "trzywarstwowej" Przy
    czym ta warstwa srodkowa to bylo samo powietrze i postanowiono to wypelnic.
    Ponawiercano otwory w scianie i cos ala wielki odkurzacz ale z odwróconym
    ciagiem robilo cisnienie w zborniku do którego wsypywano sypki material
    izolujacy. Wkladano rure w otwór i wdmuchiwano. I tak przez kazdy otwór.
    Byla jednak tego sposobu powazna wada. Tam gdzie sciana wewnetrzna z
    zewnetrzna byly slabo zakotwione ze soba robilo sie wybrzuszenie. Swiadczy
    to o tym ze sila wdmuchiwania byla naprawde spora. Jak na taka metode sciana
    z plyt GK zareaguje?

    Marek

  • 12. Data: 2012-02-01 11:30:08
    Od: "vV." <p...@o...pl>

    http://www.ekofiber.pl/

    --
    vVojtek

  • 13. Data: 2012-02-01 12:59:03
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-01 12:01, Mariusz B. pisze:

> [...]
    nadmuchac tam materialu izolacyjnego, a potem otwory zlikwidowac, gipsowanie,
    malowanie itp. Ale tak nie chcesz. Metotod ginekologicznych nie znamy :)

    nieszczelnego budynku to zasypka go nie zlikwiduje.

    > Ok otwory juz sa - te od gniazdek elektrycznych. Pozostaje pytanie
    > jakim materialem i czym wdmuchac ?

    Ciekawe, że jeszcze nikt nie napisał, że ocieplenie od środka jest złe
    bo grzyb!!!

    U siebie również mam pustki i fakt przez gniazdka wieje ale bez przesady
    nie aż tak mocno. Zwłaszcza po założeniu gniazdek prawie nie odczuwalne
    to wianie.

    Ariusz

  • 14. Data: 2012-02-01 13:37:55
    Temat: Re: Czym wypełnic przestrzen ?
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz B." <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Pytanie co i jaka technologia tam wtloczyc zeby odizolowac ?
    oczywiscie tanio :)

    Keramzyt w drobnych kulkach - będzie się dobrze zasypywać, jest lekki, ale
    na tyle ciężki że się sam ułoży i nie będzie pustek. Technologią przez
    wsypywanie. U góry zabudowy z KG naciąć otwory i sypać. Oblicz sobie mniej
    więcej kubaturę tych pustek to będziesz wiedział ile tego keramzytu dać. I
    tak wyjdzie kontener :)...............

  • 15. Data: 2012-02-01 13:42:04
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Ok otwory juz sa - te od gniazdek elektrycznych. Pozostaje pytanie
    jakim materialem i czym wdmuchac ?

    Musisz to zasypac od góry, tak by izolacja wypelnila CALA pustke. Wyciecie i
    ponowne zakrycie otworów w kartongipsie to tzw pikus. Jezeli nie wypelnisz
    calej pustki to dalej bedzie ci dmuchac na na kartongipsie moga sie pojawic
    odgraniczone wysokoscia zasypanej izolacji pola o róznej wilgotnosci. Chyba
    ze takie cos lubisz i ci sie spodoba

  • 16. Data: 2012-02-01 17:44:31
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > U siebie również mam pustki i fakt przez gniazdka wieje ale bez
    > przesady nie aż tak mocno. Zwłaszcza po założeniu gniazdek prawie

    A jak jeszcze wtyczkę włożysz to już w ogóle :-)
    A tak na serio to przy murowaniu z Porothermu przydałoby się co którąś
    warstwę naprawdę dokładne zatykać otwory w pustakach tzn. kłaść
    zaprawę na całą powierzchnię pustaka..
    I najlepiej pozatykać np zaprawą pionowe fugi na zewnątrz przed
    ociepleniem, bo w środku to tynk zatka.
    U mnie wieje z gniazdka w bloku w ścianie wewnętrznej.

    Pozdrawiam
    K.S.

  • 17. Data: 2012-02-01 20:16:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ociepleniem, bo w środku to tynk zatka.
    > U mnie wieje z gniazdka w bloku w ścianie wewnętrznej.

    a jak mówiłem ze poroterm to g.... i należy go unikac to sie adam prawie na mnie
    obraził :-))))))))))

    b.

  • 18. Data: 2012-02-07 04:48:50
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Aż się serce kraja, ze większość domów jest tak spartolonych w naszym
    > pięknym kraju, 'bogu dzięki' że w odpowiedniej chwili zacząłem czytać
    > usenet-a :)
    > chociaż i tak nie wszystko udało się dopilnować.

    To było chyba i tak już za późno :-)

  • 19. Data: 2012-02-07 04:50:57
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Mariusz B." <p...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    > czyli temat pozostaje otwarty - naprawde nie znacie zadnych
    > techgnologi wdmuchania styro w dziure ? :)

    To nic nie da. Zostania od góry pól centymetra i bedzie dalej wialo.. To by
    trzeba rozebrac i zrobic jak nalezy.

  • 20. Data: 2012-02-07 04:54:42
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "KS" <o...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > całą powierzchnię pustaka..
    > I najlepiej pozatykać np zaprawą pionowe fugi na zewnątrz przed

    Widzę, że mądrzejecie hehe :-) Mnie z gniazdek nie wieje w porothermie, bo
    otynkowałem z zewnątrz..
    Porotherm to największe gówno jakie wymyślono. mam ten szajs i wiem coś na
    ten temat.