  • 41. Data: 2015-12-06 00:17:09
    Temat: Re: Czym zakleić otwór w ścianie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 21:55:52 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Dla potomnych niech będzie.
    > Ale mam adzieję że społeczeństo tak nie zidiocieje że do karnisza będzie po xcośtam
    biegało.

    Kris nie przesadzajmy w druga strone :) Uzytkownik oczywiscie przegina, piszac
    o mozliwosci utraty zycia przez karnisz - no raczej chodzi o lekki aluminiowy
    / drewniany karnisz wiec obawy chyba nie ma :))

    Z drugiej strony montowalem troche w zyciu karniszow i jak trafisz na taki
    mocowany na przestrzal jednym kolkiem to mozna sobie krwi napsuc, bo ciagle
    bedzie odpadal. Sam mam taki w salonie i kurwica mnie bierze co mam cos
    przy nim robic (a np. dzisiaj zmienialem zaslony). Mimo, ze wiercone w
    nadprozu - czyli mocnym B15-B20, mimo, ze kupilem specjalnie dluzsze kolki
    wszechstronne (rozpieraja sie na wszystkie strony - tylko ich zwykle uzywam)
    to i tak ten kolek lata jak szmata i karnisz lekko zwisa. Jak sie wkurze to
    wkleje tam kotwe chemiczna i spokoj. To nic, ze wydam 20-30 pln ale bede mial
    spokoj z tym na lata :-)

    Czasem 20 pln mniej wazne od zszarpanych nerwow ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2015-12-06 10:43:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 00:17:10 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > spokoj z tym na lata :-)
    >
    > Czasem 20 pln mniej wazne od zszarpanych nerwow ;)

    Olać 20zł ale nie robmy filozofi z dziury kołek.
    Łyżka cementu, gipsu, kleju do płytek czy nawet jakas resztka fugi rozrobiona w
    wodzie i wepchnięta w dziurę problem rozwiązuje. A nawet jak ekstremalnie kilka
    wykałaczek wepchnięte w dziure aby usztywnić kołek.
    Spoleczeństwo idiocieje i lada chwila w kartuszach będą sprzedawać preparat "do
    obluzowanych kołkow"

  • 43. Data: 2015-12-06 11:18:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 10:43, Kris pisze:

    > Olać 20zł ale nie robmy filozofi z dziury kołek.
    > Łyżka cementu, gipsu, kleju do płytek czy nawet jakas resztka fugi rozrobiona w
    wodzie i wepchnięta w dziurę pr po oblem rozwiązuje. A nawet jak ekstremalnie kilka
    wykałaczek wepchnięte w dziure aby usztywnić kołek.
    > Spoleczeństwo idiocieje i lada chwila w kartuszach będą sprzedawać preparat "do
    obluzowanych kołkow"

    A o czym ja pisałem?
    Napisałem, że gips powoduje korozję stali i z tego względu się nie
    nadaje, a cement nie powoduje korozji.
    Po czym napisałem, że klej do płytek będzie 1000 razy lepszy od gipsu,
    bo jest na bazie cementu.
    Ponieważ wcześniej ktoś pisał, że klej długo wiąże to napisałem, że są
    specjalne szybkowiążące zaprawy CX5 którymi bardzo szybko można obsadzić
    takie kołki.
    Wybór przecież należy do autora wątku co wybierze.
    Jakim trzeba być idiotą, żeby wypisywać takie pierdoły jak ty?

    Co zaś się tyczy karniszy to nie wiemy jaki to karnisz i jak długi i
    jaka jest ta ściana.
    Mam znajomych, którzy się lubują w stalowych elementach kutych. Mają
    meble z kutych profili (krzesła, stół), mają też i kute karnisze.
    Pomimo, że główne rury karniszy są tylko stylizowane na kute i są puste
    w środku to ważą sporo. Pomagałem koledze w montażu tych karniszy.
    Ściana była tak ch...wa, że trzeba było mocować długimi szpilkami
    gwintowanymi na kotwę chemiczną, bo zwykłe kołki nie dawały rady.
    Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że jest CX5 a kotwa chemiczna, którą udało
    się nam wreszcie obsadzić te karnisze wtedy kosztowała o ile pamiętam 70
    czy 80 zł. Tuba taka w jakich się sprzedaje silikony, zawierała dwa
    składniki, które się mieszały podczas wyciskania.

  • 44. Data: 2015-12-06 12:14:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 00:14, ToMasz pisze:

    > ja ostatnio łącze rurki klejem do szyb. od mniej wiecej roku. dam znać
    > w 2024 czy puściło czy nie. na razie mam zero problemów.
    >
    > ToMasz

    Możesz zdradzić co to za klej i jak to wygląda w razie konieczności
    rozkręcenia gwintu i ponownego skręcenia?
    Czy chodzi o tą masę, której się używa zamiast kitu szklarskiego?
    Są specjalne kleje anaerobowe do gwintów, bardzo drogie, ale o
    uszczelnianiu klejem do szkła jeszcze nie słyszałem.

  • 45. Data: 2015-12-06 13:46:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 20:31:10 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Zeżreć to nie zeżre, ale sprawi, że po 2-3 latach już nie wykręcisz
    > wkręta tylko go urwiesz, a jego część pozostanie w ścianie.

    Z plastykowego kołka ten wkręt wykręcasz przypomnę

  • 46. Data: 2015-12-06 13:58:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 11:18:17 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > A o czym ja pisałem?
    M.in. o tym ze od gipsu skoroduje wkręt w plastykowym kołku, o tym jak to trudno
    gipsu do dziury napchać i jakie śmiertelne, zagrożenie niesie montaż karnisza.
    Atestowanego fachofca najlepiej wynająć

    > Jakim trzeba być idiotą, żeby wypisywać takie pierdoły jak ty?
    Kończą się argumenty zaczynają wyzwiska.
    W ten deseń to Sobie z Płaszczycą pogadaj jak to dawniej robiliście.

  • 47. Data: 2015-12-06 14:45:51
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 06.12.2015 o 13:46, Kris pisze:

    > Z plastykowego kołka ten wkręt wykręcasz przypomnę

    Przypomnę że kołek wciskany w gips i wkręt kontakt z nim ma

  • 48. Data: 2015-12-06 14:47:34
    Od: MK <m...@b...cn>

    > to jest na temat. Jak Kola Zubow wanne Ty chcesz cala dziure gipsem wypelnic.

    Jak z debilem rozmowa.
    Dziura powinna być zwilżona klejem/gipsem cała i nadmiar wyciskasz kołkiem.

  • 49. Data: 2015-12-06 14:51:12
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 05.12.2015 o 19:37, Kris pisze:

    > Myślę że i tak i nie zrozumiał.
    > Kurcze Kogutek , jeszcze rok temu śmiałem się z Ciebie jak o papierze toaletowym
    pisałeś;)
    > Teraz mnie nie zdziwi jak jeszcze w tym roku ktoś zapyta.

    A zauważyłeś jak Kogutkowi nagle komputer się psuje kiedy wytknąć mu
    niekompetencję? Żeby daleko nie szukać niedawny wątek o podłogówce.
    Jeszcze nigdy nie widziałem żeby przyznał że nie miał racji, od razu
    przechodzi do arsenału agitatora - ośmieszyć chce rozmówcę.
    To jest grupa techniczna a nie koło gospodyń które wymieniają się
    przypowieściami.

  • 50. Data: 2015-12-06 14:51:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bamboszki z zeliwnymi kapkami tez maja? Uwalenie sie w palca w nodze o drewniane
    krzeselko boli. Uwalenie o stalowe musi bolec z dziesiec razy bardziej. Ochrona na
    palce niezbedna.