  • 1. Data: 2015-12-04 18:56:58
    Temat: No to się zapieniłem ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Film, 68MB

    Click--> <https://www.dropbox.com/s/9jrtbs0h7mnzst9/piana.MOV
    ?dl=0>

    Piotrek

  • 2. Data: 2015-12-04 19:14:25
    Temat: Re: No to się zapieniłem ...
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 18:56:57 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    > Film, 68MB
    >
    > Click--> <https://www.dropbox.com/s/9jrtbs0h7mnzst9/piana.MOV
    ?dl=0>

    > Piotrek

    ani sladu piany nie ma na filmie!!!! :) Wyłudzacz megabajtów :)

    b.

  • 3. Data: 2015-12-05 23:13:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-12-04 19:14, Budyń wrote:
    > ani sladu piany nie ma na filmie!!!! :) Wyłudzacz megabajtów :)

    Jak nie ma jak jest?

    BTW, blisko 400m2 dachu ocieplone "jednym człowiekiem" w ciągu około 12
    godzin. Oczywiście ekipa była większa, ale obsługiwali jeden sprzęt do
    nakładania piany.

    Piotrek

  • 4. Data: 2015-12-06 09:44:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 23:13:17 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Jak nie ma jak jest?
    >
    > BTW, blisko 400m2 dachu ocieplone "jednym człowiekiem" w ciągu około 12
    > godzin. Oczywiście ekipa była większa, ale obsługiwali jeden sprzęt do
    > nakładania piany.

    daj no fotki po robocie - i cene, az sie boje pytac :)

    b.

  • 5. Data: 2015-12-06 10:10:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 09:44:29 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > daj no fotki po robocie - i cene, az sie boje pytac :)
    Na szybko z google
    Moje ulubione forum:)
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?196079-Pop
    %C4%99kana-piana-PUR-zamkni%C4%99to-kom%C3%B3rkowa-B
    ASF

  • 6. Data: 2015-12-06 11:41:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-12-06 09:44, Budyń wrote:
    > daj no fotki po robocie - i cene, az sie boje pytac :)

    Fotki wrzucę we środę. A cena jest taka, że sam się boję ;-)

    A tak na poważnie to lekko poniżej 500 plz za m3 piany.

    Tanio nie jest. Ale jak uwzględnisz parametry obu ociepleń, trwałość
    parametrów, koszty (porządnej) robocizny przy wełnie i fakt, że pomimo
    najlepszego nadzoru i tak Ci mogą spieprzyć ocieplenie to nawet
    niespecjalnie długo się zastanawiałem.

    A i przy ewentualnej awarii dachu wełnę najczęściej masz do wymiany.
    Natomiast pianka (u mnie akurat otwartokomórkowa) przeżyje.

    BTW, można oczywiście zrobić taniej, ale efekty mogą być takie Kris
    zacytował.

    Piotrek

  • 7. Data: 2015-12-06 13:28:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 11:41:26 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > Natomiast pianka (u mnie akurat otwartokomórkowa) przeżyje.
    >
    > BTW, można oczywiście zrobić taniej, ale efekty mogą być takie Kris

    jak dasz foty to i opis grubosci, parametry piany itd.

    b.

  • 8. Data: 2015-12-06 13:31:20
    Od: a...@g...com

    Witam!
    Nie wiem,jak jest przy piance-zrobilem izolację strychu z styropianu.
    Pisal Ergie,ja potwierdzam:izolacja akustyczna jakby żadna.Ale przypuszczam,że gdyby
    pod plytę G-K dal odrobinę (min 5 cm) welny,bylo by dobrze.Mnie to nie potrzebne,bo
    strych nie jest użytkowy,ale to dla informacji.
    Pozdrawiam. a bo mi to

  • 9. Data: 2015-12-06 19:53:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-12-06 13:28, Budyń wrote:
    > jak dasz foty to i opis grubosci, parametry piany itd.

    Pianowane było tym:
    <http://www.honter.pl/foam-lok-500-pianka-otwarto-ko
    morkowa-0002.html#tech_parametry>

    Grubość 18-20cm. Wypełnione zostały przestrzenie między krokwiami i
    wszystkie konstrukcyjne - za przeproszeniem - "dziury" pomiędzy murem i
    konstrukcją dachu. W rzeczonych "dziurach" grubość piany bliżej
    nieokreślona (zależy od kształtu wypełnianej przestrzeni).

    Zdjątka dam - jak wspomniałem - we środę.

    Piotrek

  • 10. Data: 2015-12-06 21:54:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 19:53:53 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > konstrukcją dachu. W rzeczonych "dziurach" grubość piany bliżej
    > nieokreślona (zależy od kształtu wypełnianej przestrzeni).

    no to mam nadzieje ze przeliczysz teraz ten dach - ta piana ma wspolczynnik jak
    zwykłej wełny mineralnej a to oznacza ze 20cm to jakby mało. Na granicy wymagan
    normy, a normy raczej wymagające nie są.
    Teraz należałoby dodać pod spodem jeszcze 10 czy 15cm wełny, bedzie i ciepło i
    poprawi sie akustyka.

    b.