  • 1. Data: 2015-12-04 16:39:40
    Temat: idzie nowe :)
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    i wbrew pozorom to nie jest o polityce , bo gdyby było to bym polecił dzisiejszy
    feliteton ziemkiewicza na interi o TK, ten znaczy się
    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-t
    rybunal-partyjnych-cwaniaczkow,nId,1933070, ale ja teraz to niepolitycznie przecież
    zatem:

    byłem zmarnowac godzinke w czytelni i przejrzałem muratora - wreszcie po latach
    opisali jak prawidłowo wybudowac sciane kolankową! kiki by sie ucieszył gdyby nie to,
    ze sie zdematerializował i przebywa niecyfrowych zaświatach tam gdzie i ergi.

    :)

    b.

  • 2. Data: 2015-12-04 17:05:05
    Temat: Re: idzie nowe :)
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 16:39:41 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-t
    rybunal-partyjnych-cwaniaczkow,nId,1933070, ale ja teraz to niepolitycznie przecież

    Moja odpowiedz nie jest o polityce, i nie zapytam czemu przeszkadza ci praworzadnosc
    i trzymanie sie procedur ;)

> [...]
    ze sie zdematerializował i przebywa niecyfrowych zaświatach tam gdzie i ergi.

    Mam nadzieje ze miejscowi go nie przegonili.

    --
    bajcik

  • 3. Data: 2015-12-04 17:21:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 17:05:07 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    >
    > Moja odpowiedz nie jest o polityce, i nie zapytam czemu przeszkadza ci
    praworzadnosc i trzymanie sie procedur ;)

    nie moge ci odpowiedziec ze akurat lubie gdy waaadza trzyma sie procedur, ani o tym
    ze poprzednia waaadza zlamala zasady, i nawet dlaczego to zrobila, a nawet ze wpisala
    se w ustawe mozliwosc odwolania prezydenta -
    bo to byloby polityczne to nie powiem :)
    Zadalbym ci nawet pytanie czy faszyzm jest wtedy gdy jedna z partii chce miec 30%
    udzialu we wladzy, czy wtedy gdy chce miec 100% -ale nie moge pytac :)

    opisali jak prawidłowo wybudowac sciane kolankową! kiki by sie ucieszył gdyby nie to,
    ze sie zdematerializował i przebywa niecyfrowych zaświatach tam gdzie i ergi.

    > Mam nadzieje ze miejscowi go nie przegonili.

    zgubil sie na swoich 800m2 :)

    b.

  • 4. Data: 2015-12-04 19:05:31
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    oglegroups.com...

    ...> Zadalbym ci nawet pytanie czy faszyzm jest wtedy gdy jedna z partii
    chce miec 30% udzialu we wladzy, czy wtedy gdy chce miec 100% -ale nie
    moge pytac :)

    dawno dawno temu pewnego malarza pokojowego /wszak to grupa o budowaniu/
    wybrano 36% poparciem narodu. Nie skończyło się to sielanką :(

    Bogdan

  • 5. Data: 2015-12-04 19:39:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-04 o 16:39, Budyń pisze:
    > przebywa niecyfrowych zaświatach tam gdzie i ergi.

    Wez nie gadaj. Dobrze jest. No i nie porownuj do Kikiego. Zupelnie inna
    liga.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2015-12-04 19:48:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 4 Dec 2015 07:39:40 -0800 (PST), Budyń

> [...]
    > latach opisali jak prawidłowo wybudowac sciane kolankową! kiki by sie
    > ucieszył gdyby nie to, ze sie zdematerializował i przebywa niecyfrowych

    Znaczy ile czasu mija aż w końcu dobrze napiszą?

    http://muratordom.pl/instalacje/wentylacja-i-klimaty
    zacja/wentylacja-naturalna-i-wentylacja-z-rekuperato
    rem-porownanie-kosztow-wykonania-obydwu-systemow,41_
    13853.html

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2015-12-04 20:36:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 19:45:48 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    zacja/wentylacja-naturalna-i-wentylacja-z-rekuperato
    rem-porownanie-kosztow-wykonania-obydwu-systemow,41_

    "Kanały wentylacyjne z pustakow betonowych"-2615zl czyli ok 1300 pustakow
    czyli ok 325 metrów kanałów;)
    http://allegro.pl/pustak-wentylacyjny-kominowy-i5827
    364421.html
    Znaczy tak ze 40 kanałów.
    Ktoś kiedyś pisał ze 4 skrętki na pomieszczenie daje a tu jeszcze 4 kanały
    wentylacyjne na pomieszczenie proponują;)
    Dlatego omijam Muratora i jego forum też.

  • 8. Data: 2015-12-06 09:46:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 20:36:03 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    zacja/wentylacja-naturalna-i-wentylacja-z-rekuperato
    rem-porownanie-kosztow-wykonania-obydwu-systemow,41_
    13853.html

    "Docieplenie kominów i wyprawa elewacyjna - 2255 zł"- co to i czemu takie drogie?

  • 9. Data: 2016-08-13 01:35:42
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 04.12.2015 19:39, Maniek4 wrote:

    > Wez nie gadaj. Dobrze jest. No i nie porownuj do Kikiego. Zupelnie inna
    > liga.

    Jestem jestem tylko czytać i pisać się nie chce :-) Tyle fuszerek widzę
    na codzień, że się odechciało uczestniczyć w grupie :-)

  • 10. Data: 2016-08-24 12:45:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-13 o 01:35, KIKI pisze:

    > Jestem jestem tylko czytać i pisać się nie chce :-) Tyle fuszerek widzę
    > na codzień, że się odechciało uczestniczyć w grupie :-)

    Hej KIKI. Co u Ciebie?

    Pozdro.. TK