  • 1. Data: 2015-12-02 12:59:02
    Temat: Jaki kurier do Niemiec [NTG]
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Liczę na Was, że chociaż nie bardzo na temat, ale poradźcie.
    Mam do wysłania paczkę do Niemiec. 15 kg, 1x0,5x0,5 metra wymiary.
    Ubezpieczenie paczki wskazane.
    W internecie ofert masa, z żadnej z tych firm nie korzystałem.
    Doradźcie jakąś firmę, która jest pewna i skóry nie zedrze.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-12-02 13:39:26
    Temat: Re: Jaki kurier do Niemiec [NTG]
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2015 12:59:02 +0100, Jacek napisał(a):

    > Liczę na Was, że chociaż nie bardzo na temat, ale poradźcie.
    > Mam do wysłania paczkę do Niemiec. 15 kg, 1x0,5x0,5 metra wymiary.

    Na zagranicę korzystałem z UPSa i o ile dobrze pamiętam DHLa. Skorzystaj z
    agregatora firm typu kur jerzy, bo cena u konkretnego zawsze będzie wyższa.

    --
    scruffty

  • 3. Data: 2015-12-02 13:50:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-02 o 12:59, Jacek pisze:
> [...]
    > W internecie ofert masa, z żadnej z tych firm nie korzystałem.
    > Doradźcie jakąś firmę, która jest pewna i skóry nie zedrze.

    http://www.kurierem.pl/

    Wyceń sobie i wybierz.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2015-12-02 14:46:36
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-02 o 13:50, Pete pisze:

    > Wyceń sobie i wybierz.
    Dzięki.
    Ale rozpiętość cenowa jest niezła:
    od 180 zł DPD do 4800 zł Fedex albo DHL

    Za 4800 to ja bym był skłonny nawet odpalić auto i zawieźć paczkę
    osobiście ;-) Tyle, że mi nie zpałacą.
    Jacek

  • 5. Data: 2015-12-02 14:49:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 12:59:01 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > W internecie ofert masa, z żadnej z tych firm nie korzystałem.
    > Doradźcie jakąś firmę, która jest pewna i skóry nie zedrze.

    https://www.sendit.pl/
    Myślę że powinno ok 60zł wyjść
    Możesz się zalogować danymi z allegro

  • 6. Data: 2015-12-02 20:20:10
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-02 o 14:49, Kris pisze:

    > https://www.sendit.pl/
    > Myślę że powinno ok 60zł wyjść
    > Możesz się zalogować danymi z allegro
    Próbowałem, ale nie dało się wybrać ubezpieczenia przesyłki.
    Po rozmowie z sympatyczną panią z infolinii problem dał się rozwiązać i
    paczka jest już w drodze.
    Jacek

  • 7. Data: 2015-12-02 20:59:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 20:20:09 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Próbowałem, ale nie dało się wybrać ubezpieczenia przesyłki.
    > Po rozmowie z sympatyczną panią z infolinii problem dał się rozwiązać i
    > paczka jest już w drodze.
    A nie jest czasami tak że DPD w standardzie ma ubezpieczenie do 5tys?