  • 1. Data: 2015-12-02 09:17:12
    Temat: NTG internet mobilny
    Od: Kris <k...@g...com>

    Na ok 2 miesiące potrzebny jest internet mobilny do tableta. Chodzi tylko o pakiet
    internetowy- nielimitowane rozmowy i sms są niepotrzebne
    Człowiek normalnie korzysta z tableta dużo jakiś filmów oglada.
    Pewnie coś na tzw "kartę"
    Jest ktoś na bieżąco jakiego operatora/taryfę wybrać?
    Niby leży gdzieś u mnie karta Aero ale wpisywanie cogodzinne kodów będzie uciążliwe
    dla tego akurat uzytkownika

  • 2. Data: 2015-12-02 10:57:41
    Temat: Re: NTG internet mobilny
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 09:17:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Jest ktoś na bieżąco jakiego operatora/taryfę wybrać?
    > Niby leży gdzieś u mnie karta Aero ale wpisywanie cogodzinne kodów będzie uciążliwe

    virgin mobile, kosztuje 5pln, ładujesz za 29 na miesiac masz 5GB danych.
    Dziala na nadajnikach play. Jest ok, korzystam w pracy i zyciu...

    Zasieg czasem kiepski na jakichś zadupiach. W miastach jest ok.

  • 3. Data: 2015-12-02 10:58:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    to ja tez NTG

    o co chodzi z przekierowaniem portów?

    mam w sieci lokalnej komputer 192.168.x.y:port co nadaje obraz z kamerki.
    Na routerze przekierouje ten komp i port na zewnatrz, ale to nie dziala, z zewnątrz
    nic nie widac.
    Wystawienie tego kompa do DMZ tez nic nie daje. Gdzie jest haczyk?

    b.

  • 4. Data: 2015-12-02 11:04:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 10:57:44 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > virgin mobile, kosztuje 5pln, ładujesz za 29 na miesiac masz 5GB danych.
    > Dziala na nadajnikach play. Jest ok, korzystam w pracy i zyciu...
    > Zasieg czasem kiepski na jakichś zadupiach. W miastach jest ok.

    Dzięki.
    Na razie temat rozwiązałem
    Na przeciw miejsca gdzie teraz siedzę mam salon play. Wlazłem do nich i maja do końca
    grudnia promocje 10Gb za 10zł
    Kupiłem starter za 5zł doładowałem 5zł wpisałem kod na ten pakiet 10GB i póki co
    widzę jest ok.
    Ciekawe na ile dni to 10gb starczy.
    Kolejne pakiety w tej cenie tez można dokupować do końca miesiąca więc tragedii
    cenowej chyba nie ma.
    A i babka w salonie gadała że po wyczerpaniu pakietu net będzie dalej działał tylko z
    ograniczoną prędkością.
    Obaczym

  • 5. Data: 2015-12-02 11:09:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 10:58:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    nic nie widac.
    > Wystawienie tego kompa do DMZ tez nic nie daje. Gdzie jest haczyk?

    Bo z ewnątrz się na swoje IP musisz logować. To 192.168.x.y to adres twojej kamnery
    wewnątrz sieci
    Jeśli net z Neostrady jak ja np. mam to ip codziennie chyba zmieniają więc musiałem
    skorzystać ze strony noip.com
    Ale może masz stałe ip więc spróbuj z zewnątrz je wpisac. Jak masz dobrze
    przekierowania na routerze porobione to powinno wejść na kamerkę.
    Ja tak właśnie mam ze na rejestrator do kamer się loguje z zewnątrz

  • 6. Data: 2015-12-02 11:14:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 11:09:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    przekierowania na routerze porobione to powinno wejść na kamerkę.
    > Ja tak właśnie mam ze na rejestrator do kamer się loguje z zewnątrz

    no nie :) Jasne ze wchodze poprzez swoje zewnetrzne ip 176.a.b.c:port. co ma
    wyswietlic 192.168.x.y:port
    I co teras :)

    b.

  • 7. Data: 2015-12-02 11:22:13
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > Ja tak właśnie mam ze na rejestrator do kamer się loguje z zewnątrz

    no nie :) Jasne ze wchodze poprzez swoje zewnetrzne ip 176.a.b.c:port. co ma

    =============
    Musisz W routerze ustawić przekierowanie z portu zewnętrzenego "port_a" na
    port wewnętrzny "port_b". Numery portów mogą być takie same.
    JK

  • 8. Data: 2015-12-02 11:48:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 11:22:14 UTC+1 użytkownik JK napisał:
> [...]
    > Musisz W routerze ustawić przekierowanie z portu zewnętrzenego "port_a" na
    > port wewnętrzny "port_b". Numery portów mogą być takie same.

    http://www.budyn.riders.pl/Nowy-2.jpg tak jest ustawione.
    Dalej może: internet mam z radia czyli WAN mam z jakiejs puszki miedzy anteną a
    routerem - czy ona moze blokowac cos?

    b.

  • 9. Data: 2015-12-02 11:52:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    przekierowania na routerze porobione to powinno wejść na kamerkę.

    > no nie :) Jasne ze wchodze poprzez swoje zewnetrzne ip 176.a.b.c:port. co ma

    pewnie nic. Bo to, że masz adres widoczny na zewnatrz to nie znaczy, że
    on jest Twój. To może być NAT. Albo po prostu operator blokuje
    połaczenia przychodzące.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2015-12-02 11:54:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > no nie :) Jasne ze wchodze poprzez swoje zewnetrzne ip 176.a.b.c:port. co ma
    wyswietlic 192.168.x.y:port
    > I co teras :)

    176.* to wyglada na jakis mobilny IP? On zapewne jest za NATem, wiec bez
    ingerencji operatora (a tego nie uzyskasz) nic nie zrobisz. Innymi slowy -
    nie masz wlasnego, zewnetrznego adresu IP tylko "chowasz sie" za NATem.
    Czyli na tym IP wisi pewnie kilkudziesieciu / set innych klientow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.