  • 21. Data: 2015-12-02 13:27:57
    Temat: Re: NTG internet mobilny
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 13:10, Adam Sz. pisze:

    > Nie masz racji :) Ustawienie w DMZ IP w wiekszosci routerow spowoduje
    > przekierowanie calego ruchu (na wszystkich portach) na ten wlasnie IP.
    >
    > To takie otwarcie i przekierowanie wszystkich portow jednoczesnie.
    > pozdr.

    No, ale musiałby chyba mieć wykupione swoje IP?

  • 22. Data: 2015-12-02 13:33:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 12:47, s...@g...com pisze:
> [...]
    routerem - czy ona moze blokowac cos?

    > Nieeee, żleeee.
    >
    > Dajesz jeden port publiczny. Jeden a nie zakres 4000-4100.
    > Aplajujesz i jak bedziesz sie wbijał na port 4000 na adresie publicznym to
    powinienes dostac polaczenie.

    Ale to nie ma znaczenia czy jeden czy zakres. Ustawiając zakres może
    korzystać z większej ilości urządzeń ustawiając kolejne porty z zakresu
    w kolejnych urządzeniach.

    > Jesli po drodze masz inne urzadzenie (np. jak u mnie modem i potem router) to i tam
    trzeba forwarda ustawic.

    Z modemem czy AP to zależy czy jest NAT-owany. Może być przecież
    ustawiony przezroczyście i wtedy nie potrzeby forwardowania.

  • 23. Data: 2015-12-02 13:47:22
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2015 01:58:46 -0800 (PST), Budyń napisał(a):

    > o co chodzi z przekierowaniem portów?

    Na łączach mobilnych ruch w tę stronę jest domyślnie blokowany i o ile ic
    się nie zmieniło niewiele zdziałasz. Kiedyś chyba orange dawało możliwość
    kupienia sobie publicznego ip, czy mają to dalej to nie wiem. Możesz to
    rozwiązać w ten sposób, że będziesz wypychał ten strumień na inny serwer z
    publicznym IP, ale to wymaga chwilę zabawy, bo to kamerka musi nawiązać
    połączenie).

    --
    scruffty

  • 24. Data: 2015-12-02 13:51:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 13:47:28 UTC+1 użytkownik scruffty napisał:

> [...]
    > się nie zmieniło niewiele zdziałasz. Kiedyś chyba orange dawało możliwość
    > kupienia sobie publicznego ip, czy mają to dalej to nie wiem. Możesz to

    T-mobile na pewno daje taka opcje "zewnetrznego IP" - za 10, czy 15 pln
    na miesiac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2015-12-02 13:51:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 13:27:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No, ale musiałby chyba mieć wykupione swoje IP?

    Tak. Chociaz pisze, ze ma :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2015-12-02 13:56:54
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2015 00:17:12 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Niby leży gdzieś u mnie karta Aero

    Aero ma też płatne pakiety z deklarowaną szybkością LTE bez wpisywania
    "kapci". Kupuję czasem i u mnie to LTE od aero daje ok 10 mbit (gdzie w
    orange wyciągam i 40mbit - lepszy układ stacji bazowych). Ogólnie bez
    szaleństw ok 2 GB/dzień spokojnie wystarczy (do zwykłego codziennego neta
    na 2 osoby mi średnio 1 GB/dzień idzie), ale dłuższe oglądanie YT potrafi
    i 15 GB zjeść w jeden dzień, więc nie ma reguły (jak to dzieciak co
    namiętnie YT ogląda czy Twicha to szybko limit zleci).

    Co do lejka (u większości to tragedia, np. w playowym lejku swego czasu nie
    mogłem otworzyć ich własnej strony, aby dokupić transfer, wiec się wk.. i
    kupiłem u konkurencji:)

    --
    scruffty

  • 27. Data: 2015-12-02 13:58:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 13:51:40 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Tak. Chociaz pisze, ze ma :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    dzieki za porady - mam stale ip ale nie wiem czy własne. Bede pytal dostawce.

    b.