  • 51. Data: 2015-12-06 15:10:32
    Temat: Re: Czym zakleić otwór w ścianie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 14:45:53 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Przypomnę że kołek wciskany w gips i wkręt kontakt z nim ma
    Ta i od razu go ten gips zeżre.
    http://sklep.satserwis.pl/media/products/050eac83ed0
    4d0998cd29aa961e74d0d/images/thumbnail/big_2722.jpg?
    lm=1397800521
    Tak wygląda kołek przed wciśnięciem w gips.
    A tak na marginesie ciekawe jak się czują setki wkrętow na moim poddaszu co nimi
    mocowałem płyty gk do profili.

  • 52. Data: 2015-12-06 15:16:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lzesz jak pies.

  • 53. Data: 2015-12-06 15:51:49
    Od: MK <m...@b...cn>

    > Lzesz jak pies.

    Kiedy wytknąłem że nie bierzesz pod uwagę mocy samej podłogówki i
    sadzisz głupoty to oczywiście tylko nagły atak alzhaimera spowodował
    brak Twojej odpowiedzi?

  • 54. Data: 2015-12-06 16:09:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06.12.2015 o 15:10, Kris pisze:
    > W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 14:45:53 UTC+1 użytkownik MK napisał:
    >

    > A tak na marginesie ciekawe jak się czują setki wkrętow na moim poddaszu co nimi
    mocowałem płyty gk do profili.

    A jakie to są wkręty? Czy czasami nie mają czarnej powierzchni?
    Jeśli tak, to poczytaj dlaczego one takie są:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fosforanowanie

    --
    Czarek

  • 55. Data: 2015-12-06 16:10:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Miesci sie w Twojej pustej lepetynie ze sa ludzie co daja sie przekonac? Argument
    rdzewiejacych od gipsu wkretow w kolkach rozporowych jest klasy pytania o pranie
    papieru toaletowego.

  • 56. Data: 2015-12-06 16:36:30
    Od: MK <m...@b...cn>

    > Miesci sie w Twojej pustej lepetynie ze sa ludzie co daja sie przekonac? Argument
    rdzewiejacych od gipsu wkretow w kolkach rozporowych jest klasy pytania o pranie
    papieru toaletowego.

    A dopuszczasz sytuację że te wkręty w gipsie są w pomieszczeniach o
    wysokiej wilgotności i korozja je zniszczy w ciągu roku?
    Poza że tym to nie był mój argument swoją wagę jednak ma.

  • 57. Data: 2015-12-06 16:48:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 16:09:57 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

    > A jakie to są wkręty? Czy czasami nie mają czarnej powierzchni?
    > Jeśli tak, to poczytaj dlaczego one takie są:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Fosforanowanie
    Jezuu ludzie!!
    To zamontuj karnisz "czarnym" kołkiem. Ew ocynkowanym.
    A nawet jak gdzieś uda się Tobie znależć inny wkręt to uważasz że w plastykowym kołku
    gips go zeżre?
    Po jakim czasie?
    Może też wierzysz w bzdury pisane przez użytkownika że nie da rady wykręcić wkręta z
    plstykowego kołka osadzonego w gipsie po jakimś tam czasie.

    Te wkręty dodawane do kolkow to czasami nie cynkowane?

  • 58. Data: 2015-12-06 17:02:56
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06.12.2015 o 16:48, Kris pisze:

> [...]
    z plstykowego kołka osadzonego w gipsie po jakimś tam czasie.

    > Te wkręty dodawane do kolkow to czasami nie cynkowane?

    Wyciąłeś to z Twojej wypowiedzi do czego się odniosłem i jeszcze się
    "plujesz"

    --
    Czarek

  • 59. Data: 2015-12-06 18:41:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 16:36:42 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > A dopuszczasz sytuację że te wkręty w gipsie są w pomieszczeniach o
    > wysokiej wilgotności i korozja je zniszczy w ciągu roku?
    Pokazesz mi taki wkręt zniszczony w ciągu roku?
    Albo inaczej- wsadżmy w gips wkręt i za rok popatrzmy na niego.

  • 60. Data: 2015-12-06 18:44:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 17:02:59 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

    wkręta z plstykowego kołka osadzonego w gipsie po jakimś tam czasie.

    > Wyciąłeś to z Twojej wypowiedzi do czego się odniosłem i jeszcze się
    > "plujesz"

    Twoja wypowiedz gdzieś tam wyżej jest w oryginale.