  • Data: 2019-02-27 16:58:29
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Feb 2019 07:13:20 -0800 (PST), Budyń

    > nie szukam zadnych wyjasnień - ty jestes na "nie", bo tak i już.

    Nie "bo tak i już", tylko że to bezsensowny program, kiełbacha wybrocza.

    > Zrealizowali 500+ czesciowo (wg ciebie)? To źle.

    Nie wg mnie, tylko wg tego co wbijali publicznie ludziom.

    > Teraz gadają że będzie od pierwszego dziecka niedługo.
    > Jestem absolutnie przekonany ze powiesz "to źle".

    Źle, bo kłamali w kampani. Źle, bo to absurdalny program. 2x źle i nigdy w
    ten sposób nie będzie dobrze. Dla ciebie zaś jest 2x dobrze. Problem w tym,
    że jak dostaniesz tę kasę do ręki, to nią szkoły dla dziecka nie
    wybudujesz, drogi czy ścieżki rowerowej żeby dziecko miało szansę
    bezpiecznie dotrzeć do tej szkoły też nie, przychodni też nie wybudujesz i
    lekarzy nie zatrudnisz. Ale kto by się takimi rzeczami przejmował --
    naważniejsze dla niektórych to mieć kasę w kieszeni.

    > Mnie niespecjalnie interesuje co politycy gadają tylko to co robią. Mnie
    > sie 3x15 tuska bardzo podobało, nie powiem. A co było? Wiemy. Na razie
    > strona pisowska, mimo oczywistych jej wad, wygrywa to starcie.

    Wygrywa w populiźmie, jałowym rozdawnictwie i kupowaniu głosów. Jak już
    wspominałem nie raz, merytorycznie i mentalnie to największy polityczny syf
    z jakim się zderzyłem osobiście.

    --
    Pozdor
    Myjk