  • Data: 2014-07-24 22:16:48
    Temat: Re: Czyszczenie retorty
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <qwerty> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jestem posiadaczem kotła ślimakowego na ekogroszek Defro Komfort Eko 25kW.
    > Chciałem wyczyścić w nim retortę, niestety nakrętka od spodniego dekielka
    > retorty mocno trzyma i nawet użycie dużej siły nie pomaga a nie chcę
    > przesadzić z siłą aby nie obrobić nakrętki. Opukiwanie młotkiem oraz
    > użycie WD-40 (nakrętka jest z kapturkiem) nic nie pomaga, macie jakiś
    > pomysł jak to odkręcić?

    U mnie jutro przyjezdza serwis do retorty. Tez nie mogę jej odkręcić, serwis
    mówił o rozebraniu całości łączenie z pojemnikiem na wegiel i zdjęcie rury
    transportowej. Potem uderzać młotkiem przez jakiś trzpień w wałek. Ale mała
    uwaga w wałek zaraz przy rdzeniu (uwaga może się wygiąć troszkę ślimak tak
    mnie uprzedzali)
    Powodzenia zycze.
    --
    .:Artur:.