  • 1. Data: 2010-08-08 05:39:59
    Temat: DG PKD hydraulika
    Od: "Hydro" <h...@o...eu>

    Nim pójdę do urzędu chciałbym wiedzieć coś więcej od praktyków ;)
    Chcę otworzyć firmę działającą w branży hydraulicznej.
    Szukam w necie PKD dla branży ale jak znajduję to jest to branża ...
    informatyczna ;)
    Podpowiedzcie jakie PKD wybrac ?
    Zakres to instalacja, montaż, serwisowanie, naprawy C.O., c.w.u., kanalizy. Ew.
    zakup i sprzedaz rzeczy z tym zwiazanych (moze jeszcze elektryka .tak
    asekuracyjnie mam uprawnienia SEP)
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2010-08-08 08:42:20
    Temat: Re: DG PKD hydraulika
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-08-08 07:39, Hydro wrote:
> [...]
    > zakup i sprzedaz rzeczy z tym zwiazanych (moze jeszcze elektryka .tak

    http://www.stat.gov.pl/Klasyfikacje/

    Wybierasz z lewego menu PKD2007 i dalej wyszukiwarka

    Bez problemu znajdziesz, zwłaszcza że masz podpowiedzi podczas
    wprowadzania frazy do wyszukiwania.

    43.22.Z Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych,
    gazowych i klimatyzacyjnych

    46.74.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego
    wyposażenia hydraulicznego i grzejnego

    43.21.Z Wykonywanie instalacji elektrycznych

    i tak dalej

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-08-09 12:06:24
    Od: Pawel <a...@g...com>

    A moim skromny zdaniem pisz jak najwiecej PKD ( tych bez dodakowej
    opłaty) . Ile kojarze za pierwszym razem nie jest płatne to od tzw.
    sztuki. A wiadomo , może będzie sytuacja że będziesz miał przewieżć
    komuś piec 1000 km a okaze się ze nie masz wpisane usług
    transportówych i kaplica.

    pzdr

  • 4. Data: 2010-08-09 14:22:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 05:06:24 -0700 (PDT), Pawel napisał(a):

> [...]
    > sztuki. A wiadomo , może będzie sytuacja że będziesz miał przewieżć
    > komuś piec 1000 km a okaze się ze nie masz wpisane usług

    Nie kaplica, tylko przewiezie i wpisze na fakture transport. PKD służy
    wyłącznie do statystyki i nic pozatym, możesz sobie wpisać handel
    pietruszką a w rzeczywistości budować elektrownie atomowe.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-08-09 19:00:03
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nie kaplica, tylko przewiezie i wpisze na fakture transport. PKD służy
    > wyłącznie do statystyki i nic pozatym, możesz sobie wpisać handel
    > pietruszką a w rzeczywistości budować elektrownie atomowe.

    Jak później się wytłumaczysz przed urzędem skarbowym z kosztów przychodów ?

  • 6. Data: 2010-08-09 21:02:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 21:00:03 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Jak później się wytłumaczysz przed urzędem skarbowym z kosztów przychodów ?

    Normalnie, kosztem jest wszystko to co potrafisz udokumentować, że było
    potrzebne do wykonania danej usługi, niezależnie od tego czy masz to
    wpisane w pkd czy nie.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2010-08-10 08:04:13
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Plumpi napisał:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jak później się wytłumaczysz przed urzędem skarbowym z kosztów przychodów ?

    Mylisz PKD z KRS.

    pzdr.
    rafał