  • 1. Data: 2010-08-07 19:51:13
    Temat: kratki na komin
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    czy powinny miec siatke na owady? przecież to sie szybko zapcha a wchodzić
    na dachówke ... :(

  • 2. Data: 2010-08-08 09:37:09
    Temat: Re: kratki na komin
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Rafał pisze:
    > czy powinny miec siatke na owady? przecież to sie szybko zapcha a wchodzić
    > na dachówke ... :(

    Dla mnie to bez sensu...
    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-08-08 09:41:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > czy powinny miec siatke na owady? przecież to sie szybko zapcha a wchodzić
    > na dachówke ... :(

    u mnie czasami (tzn 2 tygodnie w roku, potem spokój) wlatywały komary przez
    wentylacyjne. Siatki zakładałem na wlotoch do pomieszczeń.

    b.

  • 4. Data: 2010-08-09 21:24:30
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Dla mnie to bez sensu...
    > pozdr
    > robercik-us

    A ja znam przypadek, gdy ptak zrobił w kominie wentylacyjnym gniazdo. Naznosił
    patyczków i ułozył pomiędzy "okienkami" wylotu.