  • Data: 2017-07-26 12:21:01
    Temat: Re: Dachówka, jak długo wytrzymuje?
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Jako powód podaje, że zarosła porostami i
    > jest brzydka. Za czyszczenie i lakierowanie policzyli mu 17 tys. więc
    > zdecydował się dołożyć 10 i wymienić w całości.

    Jakieś bzdury - 17 tys. zł.

    Główną różnicą między blachą i dachówką jest (generalizując oczywiście) cena.
    Jeżeli ciebie stać na dachówkę (droższa więźba, materiały, robocizna) to kupujesz i
    się cieszysz na pewno do końca swoich dni (nawet jeżeli będziesz żył 100 lat).
    Jeżeli robisz dom po kosztach, to szukasz blachodachówki (która udaje dachówkę) i też
    będziesz zadowolony - bo tanio i fajnie (a czemu fajnie - bo tanio).

    Swoją drogą widzę, że coraz więcej domów (przynajmniej w mojej okolicy) kryje
    dachówką. Parę jeszcze lat temu tylko mój dom miał dachówkę, teraz co drugi/trzeci
    nowo budowany. Bo cena robi się ludzka.

    pzdr
    Bogdan