  • Data: 2017-07-26 12:32:20
    Temat: Re: Dachówka, jak długo wytrzymuje?
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz mieszkac w jakims biednym rejonie - na slasku od wielu lat
    > zdecydowana wiekszosc to dachowki - niektorzy betonowe, niektorzy
    > ceramiczne. Blache daja glownie ci co remontuja stare domy i maja
    > wiezbe jeszcze zdrowa ale za slaba na dachowke. Info od kierownika
    > najwiekszego skladu z materialami dachowymi w mojej okolicy.
    > pozdr.
    > Adam Sz.

    Eee tam biednym - ściana B Polski, w każdym razie na wschód od Wawy (Mrozy) :)
    Ja to przed oczyma mam widok, jak (wiele razy) jadąc z Augustowa do Ełku od
    miejscowości Kalinowo nagle 1/3 budowli (głównie gospodarcze) mają pomarańczowe dachy
    (dachówka). Po prostu tam się zaczynały kiedyś Prusy i te budynki z tą dachówką
    przetrwały tyle lat.

    pzdr
    Bogdan