  • Data: 2015-01-28 13:58:29
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 13:10:21 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Moment, czy to nie właśnie Wyborcza pierwsza najpierw ostrzegała przed AG,
    > następnie pomstowała na bezczynność KNF i rządu a później opisywała
    > powiązania finansowe AG i OLT Express?
    >
    > Gdzie wtedy była prasa prawicowa? Pomstowała jak to GW i Elita chcą
    > zniszczyć spółkę która umożliwia inwestowanie biednym Polakom.
    >
    > Niedawno przerabialiśmy to samo przy okazji SKO. Wielka nagonka na GW bo
    > ujawniła że wiele kas jest deficytowych i lament że działa w imieniu
    > banków,a następnie chowanie głowy w piasek gdy kasy zaczęły plajtować i to
> [...]

    a czekaj czekaj bo tu różne wątki i sie pomieszają.
    pierwszym tematem było czy szef amber gold miał od kogos z góry poparcie (albo wrecz
    był czyims słupem), i czy były pod niego pisane i interpretowane prawo (czyli ogólnie
    o prawie nie takim samym dla wszystkich - przykładów jest oczywiscie wiecej typu zona
    nowaka, oswiadczenie majatkowe palikota ktory samolot zapomniał wpisac itp). Tego
    najłatwiej dowiedziec sie z prasy prawicowej, jako zainteresownej w kontrolowaniu
    władz. I tego sie nie dowiesz z wyborczej bo takie wątki będa tam przemilczane -
    szukaj tam skad marcin.p miał miliony potrzebne do uruchomienia biznesu , powodzenia
    zycze.
    2) czy wyborcza o tym pisała pierwsza - nie mam informacji, byc może. Czy prawica
    pomstowała - tez nie wiem, ale wyobrazam sobie ze jesli nie miała informacji ze firma
    jest "trefna" to mogła. A dlaczego mogła narzekać? Bo medialnie zniszczyc instytucje
    gdzie zaufanie jest ważne sie oczywiscie da. Co nawiązuje z kolei do punktu 3) który
    mówi ze skoki były przez srodowiska zwiazane z mainstreamem atakowane bez litosci od
    lat. A instytucje bankowe atakowane traca wiarygodnosc i sie walą.
    I teraz ja mam pytanie - czy opis w mediach skoków >>spowodował<< czy >>opisywał<<
    kryzys. Gdyby główne media konsekwentnie opisywały którys z mniejszych banków jako
    trefny bez wątpienia by go położyły. Czy to miało miejsce w przypadku skoków?
    O tym ze skoki jako niezalezne od układu były niewygodne to wiadomo - no i wracamy do
    punktu pierwszego, o tym jak skontrolowac swojego, bądz wroga.
    Wroga sie robi tak: http://prawdaokasie.blogspot.com/2014/10/jak-wygrac-
    w-totka-kilka-razy-z-rzedu.html
    To tyle jesli chodzi o naiwne poglady ze "prawo jest takie same dla wszystkich"

    b.