  • Data: 2023-06-28 22:37:44
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    produkcja ktora wykorzystuje się samemu.

    > O zarobku może mowic ten co prad z fotowoltaiki sprzedaje za pieniadze.

    Pierdolisz jak debil. Zarobek to to, co ZDOBYŁEŚ. Energię ze słońca
    ZDOBYWASZ/POZYSKUJESZ za DARMO. Chcąc mieć tą energię z innego źródła
    musisz WYDAĆ pieniądze na energię. Nie ma tutaj NIC o urządzeniach.
    Energia na rynku jest i można ją KUPIĆ a nie pozyskać za DARMO.

    > On nie musi wydać dwa czy trzy razy wiecej niz wydal na fotowoltaike na urządzenia
    umozliwiajace wykorzystanie pradu co wyprodukował. Przy tanim gazie jak
    kilowatogodzina wyjdzie 30 groszy fotowoltaika nie ma sensu bo do kosztow trzeba
    doliczyć pompę ciepła/ klimatyzatory. Te urządzenia kosztują drugie tyle co
    fotowoltaika i wszystko razem trzeba amortyzować.

    No to Ci debilu policzyłem. KOSZT całości to 40tys zł (dobrze ocieplony
    dom + pompa). Klimatyzatory sobie odpuść debilu bo na gaz nie są :D

    https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-4Ha
    H-6muY-QQHs_koszty-ogrzewania-domu-664x442-nocrop.jp

    Tu masz resztę, debilu:
    https://www.muratorplus.pl/biznes/raporty-i-prognozy
    /ogrzewanie-domu-jakie-ogrzewanie-do-domu-w-2022-naj
    tansze-koszty-ogrzewania-domu-aa-1CTH-6MDR-CABq.html

    Masz tabelkę z 2022 roku ile co kosztuje i nie pierdol, że gaz jest
    tańszy. Gazu sam sobie nie napierdzisz a prąd możesz sam zrobić.

    Skoro z tabelki wychodzi, że ogrzewanie prądem ROCZNIE kosztuje 3510zł
    (najgorsza opcja + prąd na inne urządzenia 2000zł/rok to masz sumę
    3510+2000 = 5510 ROCZNIE teraz bierzesz KOSZT który poniosłeś na pompę i
    PV czyli 40000zł : 5510 = 7 SIEDEM LAT i masz zwrócone koszty po 7
    latach! następne 10 LAT NIC NIE WYDAJESZ a Kowalski chodzi do kościoła i
    się modli, żeby mu ceny gazu i prądu nie podnieśli.

    Bij się teraz DEBILU z matematyką i faktami. Idę po czipsy.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>