  • Data: 2023-06-29 18:15:00
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2023 o 18:10 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > W dniu 29.06.2023 o 18:03, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > [...]
    >>

    > Wcześniej to przecież napisałem :) Drewno akurat mam darmowe. Gaz z
    > butli/400zł/rok (5x80zł).

    Pomieszałeś domy i jednostki i nie wiem co do czego :-)

    Ale jak już wcześniej pisałem, absolutnie PV nie jest dla wszystkich.
    Wszystkim swoim znajomym i rodzinie, po zapoznaniu się z ich warunkami
    odradzałem wchodzenie w PV.
    Wbrew pozorom tylko nielicznym (tak jak auto elektryczne) to się może
    opłacić.

    TG