  • Data: 2017-08-21 13:19:19
    Temat: Re: Deska barlinecka w salonie z podłogówką
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 09:37:15 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Kocham takie porady. Dziwię się, że nie radzisz zrezygnować z podłogówki
    > i założyć kalafiory. :P

    No to sie dziw. Ja za to kocham takie czepialstwo, i projekcje aby sie ponakręcać.

    Pytający zapytał przedstawiając swoja sytuacje i swoje nastawienie.
    Pytanie z natury jest subiektywne i taka tez odpowiedz dostał.

    Wymierzyć cyframi uzytecznosci deki, kafli, ich trwałości, czułości dzieci na zimno
    itp sie nie da. A skoro to dzieci w tym równaniu (no, moze poza tanimi panelami) sa
    najkrótszym horyzontem czasowym to najprosciej jest ogarnąc problem dobrze i
    tymczasowo tym dzieciom pod tyłki dywanik połozyć przy czym jest spora szansa ze i
    tak będa miec taki:
    https://stylowedywany.pl/allegro/generator/zdjecia/d
    ywan_wykladzina_3/1.jpg

    A więc staraj sie kochac takie porady bo szybko odchodzą.