  • Date: Fri, 02 Jan 2009 20:33:57 +0100
    From: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Deszczówka jako źrodło wody szarej

    Grzegorz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Ktoś może ma system wykorzystania deszczówki do domu w celach: wc,
    > nawadnianie ogrodów? Rozumiem że to jakiś szerszy zbiornik, z prostym
    > filtrem mechanicznym na wejściu... ?

    Do podlewania to sie nadaje, do innych celow nie bardzo. Czytalem, ze
    deszczowka jest dosc mocno zasiarczona czy zazelaziona i w kibelku
    szybko sie robia zacieki. Z praniem jeszcze gorzej. Poza tym to troche
    niezgodne z prawem. Nie wolno chyba wpuszczac do sciekow niczego co nie
    przyszlo z wodociagow.

    Tak czy inaczej na podlewaniu ogrodka mozna sporo zaoszczedzic. Ja bym
    tylko rozwazyl czy nie prosciej (i taniej) bedzie wybudowac normalna
    studnie, nawet ciagnac wode podskorna.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT