    From: Panslavista <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Deszczówka jako źrodło wody szarej
    Date: Sat, 3 Jan 2009 05:06:34 -0800 (PST)

    On 3 Sty, 11:19, "adam" <a...@w...pl> wrote:

    > Do podlewania tez srednio przydatna. Ja nie uzywalem nigdy, ale moja
    > mama narzekala, ze po niektorych deszczach kwiaty dostaja plam, a
    > kiedys to nawet uschla fasola. To bylo za czasow, kiedy nikt nie
    > myslal o filtrach na kominach itp, dzis jest chyba troche lepiej.
    > Adam

    Mieszkasz w regionie przemysłowym? W większości przypadków można
    sobie poradzić wrzucając do zbiornika odpowiednią ilość wapna palonego
    (potrzebny ph-metr). Dać się tej wodzie ustać i przepompować do
    zbiornika, z którego można pobierać do celów gospodarczych. A ten
    pierwszy opróżnić ze szlamu, ale nie na grządki. Tę oczyszczoną
    wstępnie deszczówkę można uzyć nawet do celów spozywczych po
    przepuszczeniu przez filtr RO, taki podzlewozmywakowy.