  • Data: 2017-12-03 14:51:24
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2017 o 23:52, Adam Sz. pisze:

    > To też zależy od wielkości tego tv.. ja mam teraz 55' i oglądam z ~5m.
    > Widzę doskonale różnicę między 4k, a fhd.
    tak, tak samo jak widzisz różnice pomiędzy rosołem a pomidorową. ale jak
    ktoś Ci powie policz ile tam jest ziaren ryżu, albo nitek makaronu - nie
    policzysz. bo oko Ci na to nie pozwoli. (upraszczam)

    > Absolutnie nie ma tu żadnej
    > videofilii - różnica jest ogromna i ja nie wiem, jak tego można nie
    > dostrzegać :) Jak Ty nie widzisz różnicy między SD, a HD to idź do
    > okulisty serio :D
    > pozdr.
    sprawdź sobie to tak. jaka jest różnica pomiędzy fizycznym rozmiarem
    dwóch punktów wyświetlonych na monitorze/telewizorze, w fhd a 4k. wytnij
    teraz takie dwa punkty z papieru. daj żonie aby nakleiła na monitor, a
    ty z 5 metórw powiedz który jest odzwierciedleniem 4ka a fhd

    ToMasz