  • 1. Data: 2009-12-23 07:20:21
    Temat: Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Mam w domu kazdym pokoju gniazdo telefoniczne. Kable od gniazdek schodza
    sie w jednym miejscu. Telefonu stacjonarnego raczej nie bede mial i tak
    sie zastanawiam do czego mozna by wykorzystac te gniazda? Do internetu
    tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
    Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl
    na wykorzystanie takich gniazd? ;-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-23 07:57:12
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    majer pisze:
> [...]
    > tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
    > Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl

    Zrób sobie jaka namiastkę Inteligentnego budynku - jaka? w sieci jest
    sporo rozwiązań w zależności od ilości kabli w gniazdkach
    telefonicznych. Ja u siebie jadę na 1wire ale tylko termometrach bo
    reszta komponentów jest nieosiągalna i trzeba zamawiać ze stanów stąd
    szukam chętnych na zamówienie większej ilości podzespołów.

  • 3. Data: 2009-12-23 07:58:41
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
    > Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl

    splitter telewizji cyfrowej

  • 4. Data: 2009-12-23 08:05:14
    Od: majer <a...@n...ma>

    > splitter telewizji cyfrowej

    A mozesz rozwinac temat?

  • 5. Data: 2009-12-23 08:25:00
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > telefonicznych. Ja u siebie jadę na 1wire ale tylko termometrach bo reszta
    > komponentów jest nieosiągalna i trzeba zamawiać ze stanów stąd szukam
    > chętnych na zamówienie większej ilości podzespołów.

    Co chesz zamówić?

  • 6. Data: 2009-12-23 08:52:55
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Jan Kowalski pisze:
    > Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co chesz zamówić?

    Generalnie to co maja tutaj:
    http://www.maxim-ic.com/products/1-wire/

    Osobiście to chciałbym zamówić chociaż kilka z tej listy:
    - Ds2423
    - DS2438
    - DS2409
    - DS2405/6

    Ogólnie trochę maniana z tym 1wire Dallasa, mnóstwo dokumentacji,
    przykładów jak człowiek chce coś zmontować więcej niż głupi termometr to
    elementów brak.

  • 7. Data: 2009-12-23 10:22:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:20:21 +0100, majer napisał(a):

> [...]
    > tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
    > Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl

    Do podsłuchu ;-)
    --

    Ikselka.

  • 8. Data: 2009-12-23 11:02:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "majer" <a...@n...ma> napisal w wiadomosci

    > A mozesz rozwinac temat?
    Rozdzielenie Canal+, N-ki, TnK na kilka telewizorów

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-12-23 11:40:08
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Rozdzielenie Canal+, N-ki, TnK na kilka telewizorów

    to n-kę też się da?

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2009-12-23 19:43:35
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    jak rozdzielic?
    i na kazdym TV to samo chyba opglądac bo dekoder jeden