  • Data: 2011-05-13 07:31:56
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i już nic nie wiem
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj przybył szefo ekipy dokonać oględzin, pomarudzić i dać wykręną
    > odpowiedz, czyli przyjedzie jeszcze raz we wtorek... I on mnie kompletnie
    > skołował, bo stwiedził że 12 to bezsęsu. 8 wystarczy światiludzie. Zresztą
    > nie ma żadnej różnicy w "przenikalności cieplnej". Tak się wyraził. Poparł
    > to jakimiś badaniami, blablabla.

    Powiedz mu jeszcze, temu wykonawcy, że jest idiotą.

    Dobra dobra, nie tak szybko... jeszcze nie wiem czy będzie u mnie robił,
    powiem mu to jak będzie leciał po miom kopie w dupsko.

    Do przedpiścy, ściany z pustaka (taki biały, nie wiem jak dokładniej
    powiedzieć) podwójne, puste w środku, nie są jakieś bardzo grube, teraz nie
    powiem dokładnie, w pracy jestem, ale mają około 40cm.

    Czy mam się upierać przy styropianie 12 cm?

    Piotr