  • Data: 2011-10-12 19:02:51
    Temat: Re: Dom 315mkw. - Jaka instalacja dla CO i CWU
    Od: Mr S <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/10/2011 19:43, janusz_kk1 wrote:

    > Bezesens, chcesz tanio grzać a dajesz do dupy mur, tylko 2W da ci
    > opowiednią izolację i zaixzolowane z obu stron ściany fundamentów/ław.

    Jak juz pisalem w odpowiedzi na post Budynia w momencie projektowania
    domu wiekszosc zachwalala ytong i 1w konstrukcje...

    > Do takiego dużego domu jednof z zasobnikiemale jak ci już podali 300l ci
    > spokojnie starczy.

    Jednof Ok. 300l na CWU czy na CO?
    Jesli na CWU to w jaki sposob ogrzewany jest dom?

    > Torób wszystko w tym kierunku, bo na razie masz bardzo złe założenia,
    > poczytaj o domach trzy litrowych albo energoszczędnych i weź sobie do serca
    > te wytyczne. Ja przy podobnym metrażu grzeję gazem i trochę kominkiem ik
    > zamykam
    > się w mniej ni 4kzł na rok, a nie mam jeszcze skończonego ocieplenia na
    > poddaszu,
    > mam tylko 15 cm wełny.

    Przy pierwszy spotkaniu z architektem poinformowalem go, ze dom ma byc
    przynajmniej energoszczedny i myslalem, ze 50cm sciany spelni ten warunek.

    Ok. Dzieki za odpowiedzi