  • Data: 2011-10-12 19:33:26
    Temat: Re: Dom 315mkw. - Jaka instalacja dla CO i CWU
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-10-2011 o 21:02:51 Mr S <c...@o...pl> napisał(a):

    > Jak juz pisalem w odpowiedzi na post Budynia w momencie projektowania
    > domu wiekszosc zachwalala ytong i 1w konstrukcje...
    Bo trzeba słuchać ludzi którzy mają o tym pojęcie, a nie tylko że dom
    wybudowali,
    marketing firm robi niestety swoje, ale nawet na tej grupie jest kilka
    osób które
    mają pojęcie o budownictwie.
    A wracając do ciebie, poczytaj jak są robione domy energooszczędne i zadaj
    sobie pytanie dlaczego nie robią ich 1W.

    > Jednof Ok. 300l na CWU czy na CO?
    CWU.

    > Jesli na CWU to w jaki sposob ogrzewany jest dom?
    Normalnie czyli bezpośrednio z pieca, tam nie potrzebujesz bufora
    szczególnie
    że chcesz grzać piecem z podajnikiem.
    Oczywiuście bezpośrednio to grzejniki, podłogówka przez mieszacz lub zawór
    RTL
    w zależności ile jej masz.

    > Przy pierwszy spotkaniu z architektem poinformowalem go, ze dom ma byc
    > przynajmniej energoszczedny
    I co? przejął się tym? chyba nie, ale całe szczęście ściany możesz zmienić
    po konsultacji z kierownikiem.

    > i myslalem, ze 50cm sciany spelni ten warunek.
    Chłopie czytaj i wyciągaj wnioski, bo na razie jesteś jak pijany na ulicy
    :)

    --
    Pozdr
    JanuszK