    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 11:51:41 -0800 (PST)

    On 13 Gru, 17:40, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Ostatnio spotka em si z tematem domu prefabrykowanego - wed ug wykonawcy,
    > kt ry do mnie trafi to nie jest to samo co
    "kanadyjczyki":http://www.domprefabrykowany.com.pl/p
    refabrykacja.html

    No i to:

    http://www.domprefabrykowany.com.pl/koszty-ogrzewani
    a.html

    "Nasze domy są doskonale zaizolowane. Efektem tego są niskie koszty
    ogrzewania. Aby uwiarygodnić potrzebę dobrej izoalcji poniżej
    przedstawiamy koszty ogrzewania naszego domu modelowego. Przed budową
    domu wykonany został audyt energetyczny wg metodologii PHPP (Pakietu
    do Projektowania Domów Pasywnych Darmstadt). Audyt wykazał, że dom
    będzie wymagał 80Kw/m2/rok zapotrzebowania na energię."

    Jak to profesjonalnie dla niedoswiadczonego uzytkownika brzmi -
    "pakiet do projektowania domow PASYWNYCH darmstadt" - tyle ze wynik
    80kW/m2/rok to nawet nie jest dom energooszczedny (ponizej 70kW/m2/
    rok), nie mowiac o pasywnym (ponizej 15kW/m2/rok :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.