  • 1. Data: 2013-12-06 16:34:07
    Temat: Dom szkieletowy i wiatr
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Jak tam Wasze szkieletory?
    Mój trzeszczy i powiem, że jak będę budował następny to tylko beton.
    Dużo betonu ;-)
    Jacek

  • 2. Data: 2013-12-06 16:40:16
    Temat: Re: Dom szkieletowy i wiatr
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Dec 2013 16:34:07 +0100 osobnik zwany Jacek napisał:

    > Jak tam Wasze szkieletory?
    > Mój trzeszczy i powiem, że jak będę budował następny to tylko beton.
    > Dużo betonu ;-)
    > Jacek

    ale mówisz o altance czy domu szkieletowym?
    Bo mój ani drgnie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-12-06 16:49:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2013 16:34, Jacek pisze:
    > Jak tam Wasze szkieletory?
    > Mój trzeszczy i powiem, że jak będę budował następny to tylko beton.
    > Dużo betonu ;-)

    Trzeszczą głównie okna i drzwi.

    Dom stoi solidnie. Ba, nawet bardzo prowizoryczny składzik na drewno
    skręcony z palet trzyma się ładnie.

    Gorzej z zasilaniem - Pruszków w dużej części padł (nie mam średniego
    napięcia na CBKO), a mój dom podłączony pod Konstancin-Jeziorną tonie w
    ciemnościach.

  • 4. Data: 2013-12-06 16:56:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-06 16:40, masti pisze:

    > ale mówisz o altance czy domu szkieletowym?
    > Bo mój ani drgnie
    Mam na myśli dokładnie taki, jak w serialu "Rodzina zastępcza",
    czyli konstrukcja z PRL z lat 80-tych.
    http://tinyurl.com/lr4yjrh

    Altanka stoi twardo, ale, czy trzeszczy tego nie wiem, bo siedzę w chałupie.
    Jacek

  • 5. Data: 2013-12-06 17:27:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Dec 2013 16:56:29 +0100 osobnik zwany Jacek napisał:

    > Mam na myśli dokładnie taki, jak w serialu "Rodzina zastępcza", czyli
    > konstrukcja z PRL z lat 80-tych. http://tinyurl.com/lr4yjrh

    O! Rodzina zastępcza :)

    > Altanka stoi twardo, ale, czy trzeszczy tego nie wiem, bo siedzę w
    > chałupie. Jacek

    To mój jest współczesny kanadyjczyk, choć raczej szwed :), i nic się nie
    rusza :)

  • 6. Data: 2013-12-06 17:35:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/lr4yjrh

    coś jak namysłów typ 4BW ale jednak troche inny :-) Mampodobny, nieco
    poprawiony bo zrobiłem mniejszy balkon za to pokój mam wiekszy :-)
    U mnie nic nie trzeszczy, ani śladu dzialania wiatru.

    b.

  • 7. Data: 2013-12-06 23:03:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 17:35:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > U mnie nic nie trzeszczy, ani śladu dzialania wiatru.

    Trzeszczy jak trzeszczy - Ty lepiej za okno wyjrzyj czy nie osiagnales
    czasem juz I kosmicznej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.