    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom szkieletowy - wykończeniówka
    Date: Mon, 20 Aug 2018 11:25:42 +0200

    W dniu 20.08.2018 o 09:12, Bolko pisze:

    > Szczerze?
    > Byłem W USA 2 lata 3 miesiące
    > Cały czas w budowlance na wykończeniówce.
    > I tam jak jest zrobione w miarę dobrze to jeśli pęka to w rogach pomieszczeń.
    > A w Polsce to pękniecie idą przez całe ściany.
    > Pytanie dlaczego?
    > I doszedłem do tego że w Polsce płyty pękają bo mają wymiar 2,6 x 1,2
    > Podczas gdy w ameryce 8x4 stopy.
    > W Polsce sufit jest na wysokości 2,6 w ameryce na wysokości 8 stóp.
    > Efekt ?
    > W Polsce nie m sensu ekonomicznego kłaść płyt na scianach poziomo
> [...]

    Ale to jest generalnie błąd wykonawczy... Jak się weźmie jakiekolwiek
    instruktażowe dokumentacje od któregokolwiek producenta suchej zabudowy,
    to tam zawsze jest, że płyty nie mogą mięć łączeń tak, jak to opisałeś
    wyżej i wszędzie mijanka i w ogóle.
    A to, że nasze "miszcze" wiedzą zawsze lepiej, to osobna bajka...

    Pzdr

    --
    /__/_* /