  • Data: 2017-07-28 13:36:05
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 28 Jul 2017 03:20:08 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Nie trzeba daleko szukać. Moja nowoczesna ekologiczna tojota
    > łyka 9 litrów oleju na 100km, a stara nieekologiczna nienowoczesna
    > octavia piła 5,5 litra ;P

    Toyka ma ile, ze 180-200KM z 2.2 a Octavia miała 90KM z 2.0? Nózka odrazu
    lepiej chodzi na gazie Toyki to i spalanie się odznacza. Ja też mam średnio
    9 ostatnio (przez krótkie odcinki), ale jak poszanowałem gaz kiedyś to w w
    Wawie po korkach schodziłem do 7, a nawet 6.5. No ale kto tak jest w stanie
    jeździć jak pod maską tyle koniuf! Więc 8 to była raczej norma. W trasie
    potrafię jadąc spokojnie zejść do 5.5 średniej. Czyli chleje na prostej
    całe 4.5 na setkę ten mój smok.

    --
    Pozdor
    Myjk