  • Data: 2017-07-28 14:14:10
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 13:49:00 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Rozumiem, że te pralki czy lodówki kończące się tuż po gwarancji czy
    > ogólnie po około 5 latach, to sobie wymyślam?

    Moja pralka przeżyła 11 lat. Lodówka leci ósmy rok. Zmywarka leci 11-ty
    i nie chce się popsuć. Moją starą lodówkę z Amiki użytkuje moja ciotka
    z powodzeniem i bez żadnej awarii 11 albo 12 rok.

    Gdzie Ci się te sprzęty po dwóch latach psują? W życiu jeszcze mi nic
    nie padło tak szybko. Odpiszesz, że to były jeszcze sprzęty ze "starych
    dobrych czasów"? Skoro tak to skąd wiesz ile te nowe wytrzymają skoro
    dopiero są nowe? Bo w Internecie napisali o postarzaniu produktów? :-)

    [...]
    > Kup sobie teraz markowy taki sprzęt i zobacz ile lat wytrzyma.

    No ile? :-) Dwa lata? Bujdy jakieś opowiadasz.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.