  • 1. Data: 2015-08-05 10:45:23
    Temat: Dom z kontenerów morskich
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Pozdrawiam Grupę! Mam pytanie dotyczące budowy domu z morskich
    kontenerów. Czy ktoś może podzielić się doświadczeniami (nie
    przemyśleniami, czy odczuciami) z takiej realizacji? Ktoś
    postawił w Polsce dom z kontenerów i w nim zamieszkał? Jak się
    sprawuje taki dom? Są jakieś projekty domów z kontenerów? Jakieś
    biuro, co takie domy projektuje? I nie chodzi mi o domeczki z
    płyty obornickiej.
    Pozdrawiam - JanuszWo

  • 2. Data: 2015-08-05 13:06:55
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 10:45:25 UTC+2 użytkownik JanuszWo napisał:
> [...]
    > postawił w Polsce dom z kontenerów i w nim zamieszkał? Jak się
    > sprawuje taki dom? Są jakieś projekty domów z kontenerów?

    a googla wylaczyli? sa domki i sa projekty. Tyle ze to zabawa dla fascynatow, cos jak
    dla zwolenników kanadyjczykow tylko jeszcze bardziej pogrzanych :-)

    b.

  • 3. Data: 2015-08-05 13:34:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co mu mylisz.. Są w necie jakieś zdjęcia ale to nie projekty. Projekt to coś
    takiego na czym urzędnik pieczątkę przystawia.

  • 4. Data: 2015-08-05 13:40:00
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 10:45, JanuszWo pisze:
> [...]
    > sprawuje taki dom? Są jakieś projekty domów z kontenerów? Jakieś
    > biuro, co takie domy projektuje? I nie chodzi mi o domeczki z

    Kolega mieszkał w takich kilka lat, zanim pobudował docelowy. Miał dwa
    złączone do kupy. Pamiętam, że zawsze był smrodek u niego spowodowany
    stojącym powietrzem. Ale to nie wina kontenera, tylko kolegi, sknerzył
    na ogrzewaniu, dlatego nie wietrzył.
    Ale w środku było fajnie, urządzone niemal jak normalne mieszkanie.

  • 5. Data: 2015-08-05 20:56:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.08.2015 o 10:45, JanuszWo pisze:
> [...]
    > sprawuje taki dom? Są jakieś projekty domów z kontenerów? Jakieś
    > biuro, co takie domy projektuje? I nie chodzi mi o domeczki z

    ja właśnie na necie widziałem takie fotki, ale co mi się niepodoba:
    każdy konterner jest osobno, a jak bym dał 4 obok siebie, jak 4 pokoje i
    jeden prostopadle - jako przedpokój. mało tego, ja bym to zasypał ziemią
    (ale z rozumem!) i posadził trawę.

    ToMasz

  • 6. Data: 2015-08-05 21:09:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zrób jak opisałeś. Polska wolny kraaj.

  • 7. Data: 2015-08-06 07:37:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 20:56:32 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > każdy konterner jest osobno, a jak bym dał 4 obok siebie, jak 4 pokoje i
    > jeden prostopadle - jako przedpokój. mało tego, ja bym to zasypał ziemią

    zasypany ziemia rodzi duzo problemow technicznych ale architektoncznie moze byc
    fajny. Ale też dzialke trzeba miec odpowiednią.

    b.