    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom z kontenerów morskich do Adama i Krisa
    Date: Sat, 4 Nov 2017 19:09:26 +0100

    W dniu 04.11.2017 o 18:54, Adam Sz. pisze:

    > Bo samochodu też nie kupisz za 5 tys pln.
    tak właśnie robię. ale auto to TO bo wartość spada

    > I co widzisz złego w tym, że ktoś ma ambicje mieszkać w ładnym budynku?
    30 lat kredytu

    > Ale po co skoro postawienie z jednej ściany + ocieplenie styropianem będzie
    > tańsze i cieplejsze?
    dziękuję, ale to TERAZ OT

    > Przeliczając na metraż - to niewiele drożej. Ale mój dom nie ma 65m2, bo
    > 65m2 to mogą mieć dla mnie 2-3 pokoje w bloku, a nie dom.
    napisz ile kosztował w przeliczeniu na metry

    > To buduj jaki chcesz, nikt Ci nie zabrania :D
    nie. nie zabrania. kpi.

    > Zimną podłogę. Nieustawne ściany. Zimny dach. Kłopot w zamontowaniu
    > okien i drzwi. Fakt, jest tanie. I to koniec zalet.
    dlatego chciałem zakończyć "dyskusje". lepszy zimny dach i zimna podłoga
    czy brak? Co jest takiego nieustawnego w pomieszczeniu 4.5m x 12m? Mam
    rozumieć że nie wiesz o istnieniu kontenrów w różnych wymiarach czy...

    > Jak można źle położyć styropian? :-)
    na packi.

    > Kleiłeś kiedyś? Małpa to zrobi bez
    > problemu (może conajwyżej będzie krzywo :D Nakładasz piankę i przyciskasz
    > do muru. Co tu można spieprzyć? :D
    poczytaj to formum. o wiejących gniazdkach elektrycznych. teraz już
    niemam wątpliwości - trolujesz

    > Od wewnątrz obawiałbym się odklejania się kleju od blachy. Nie wiem jaki
    > klej chciałbyś stosować - jeżeli piankę to nie jestem wcale pewien, czy
    > stale nagrzewająca się do +50-60stC w lato i chłodzona do -20stC w zimę
    > blacha się nie odspoi od takiej pianki. A wybór kleju do styro masz
    > ograniczony - nie można stosować niczego mocniejszego opartego na
    > rozpuszczalnikach, bo rozpuszczają styro.
    i to jest jednyna sensowna wypowiedź w tym wątku.

    > Argument, że na zewnątrz jest trudniej bo jest różna pogoda jest po
    > prostu dziecinny :D
    w oderwaniu od kontekstu - tak. Tymbardziej że jest to takie - na dodatek

    ToMasz