    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Thu, 23 Sep 2010 22:18:57 +0200

    "Jan Werbiński" 4c9b72c9$0$27036$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli są chore, to dlaczego płacą? Jak uważam, że coś jest zbyt drogie to nie
    kupuję.

    Ja tak samo. Ale znam ludzi mierzących siły na zamiary -- najpierw
    kupują; później pożyczają u znajomych czy w bankach; a następnie
    oskarżają tych znajomych o: pijaństwo, cudzołóstwo, złodziejstwo,
    morderstwa... I ósz. :) Czy zastanawiają się nad tym, co kupić?
    chyba nie -- po co? sąsiad lub kuzyn kupuje, więc trzeba kupić. :)
    (ponoć po to, aby nie zostać usuniętym poza krąg znajomych)

    Nie byłbym milionerem, ale żyłbym dostatnio (o Tobie bym mógł wówczas
    pomyśleć -- nędzarz) gdyby mi zwrócono choćby 30% tego, co stanowiąc
    moją własność, nie jest w mojej ,,kieszeni''.

    Gdy mnie dziś niektórzy zapewniają o tym, że zwrócą mi zaciągnięte
    kiedyś u mnie kredyty, odpowiadam: nie trudź się zapewnieniami, bo
    ja na pewno już ci nigdy niczego nie pożyczę. :) I ,,rozmowa''
    kończy się. :) (odchodzi interlokutorom ochota na rzekome zwracanie)

    Niektórzy kupują to, co im potrzebne, płacąc tym, co mają (lub tym,
    czego spodziewają się -- można przecież zapłacić kartą kredytową,
    gdy wiadomo z czego tę kartę spłacić) a niektórzy kupują to, co
    kupują inni lub płacą tym, co ,,pożyczą'' -- czyli tym, co złupią. :)

    Jeden narzeka na wysokie ceny wyprawek i kupuje ołówki po 5 złotych,
    a inny nie narzeka, ale za 10 ołówków (być może identycznych z tamtymi
    drogimi) płaci 68 groszy... Ja ,,automatyczny'' ołówek (na typowe grafity
    średnicy 0.5 mm) mogę kupić za niecałe 50 groszy. :) A 100 (czy 120) grafitów
    do niego (10 paczek po 10 czy po 12 sztuk -- nie liczyłem) mogę kupić za niecałe
    2 złote. :) Inny zapłaci 5 złotych za jedną paczuszkę (10 czy 12 sztuk) tego
    rodzaju grafitów...

    Jeden człowiek schowa ,,nadwyżkę'' grafitu (nawet tego taniego) a inny ją złamie.

    Iluż ja znam ludzi takich, którzy kiedyś żebrali (także ode mnie -- także
    skutecznie) na jedzenie a na edukację swoich dzieci wydali tak zwany majątek.
    Dziś są mi wdzięczni za okazywaną im kiedyś pomoc? Dziś drwią ze mnie, mówiąc
    szyderczo -- mój syn (moja córka) ma studia, debilu!!! Spierdalaj stąd. :)

    Oczywiście przesadzam... Dziś są już mi wdzięczni!! Dziś nawet obiecują mi
    zwracanie zaciągniętych kiedyś u mnie kredytów -- o czym mowa wcześniej. :)
    Ale gdy głodowałem -- przypominali mi o tym, że z pariasami i marginesem
    społecznym to oni (kulturalni ludzie) nie zadają się, więc powinienem spierdalać!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'