  • Data: 2010-09-27 17:53:37
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 17:18:59 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ha ha ha, a jednak trzeba się przeprowadzić do tego miasta i w nim mieszkać.

    Tylko na czas studiów. I nikt nie każe jechać na te studia na drugi koniec
    Polski.

    > Akademik z resztą do najtańszych rozwiązań nie należy.

    Jest jednym z najtańszych. Chyba, że chcesz porównać z wynajmem mieszkania
    w szóstkę - wtedy faktycznie jest taniej. Ale warunki jakby zbliżone.

    > Ci co pouciekali już nie powrócili. Ci co przybyli to są mieszkańcy
    > okolicznych, upadających wiosek. Ludzie nie idą w kierunku wsi i lasów, lecz
    > wręcz przeciwnie, uciekają ze wsi do miast za pracą, płacą i mieszkaniem.
    > Jak więc widać ekspansja idzie w prze3ciwnym kierunku niż uważasz.

    W obie strony. Ludzie również uciekają z miasta, by się osiedlić pod nim
    lub jeszcze dalej. Mnie już duże miasto zmęczyło i chętnie też bym tak
    zrobił.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl