    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Wed, 29 Sep 2010 11:16:42 +0200
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MmDlm$Irb@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9c8ba7$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnGHy$IsH@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9d0cbd$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnlsQ$IsV@mike.oldfield.org.pl>
    <i7l8en$v9l$1@news.onet.pl> <4c9f0ad4$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7n8oo$93r$1@news.onet.pl> <4c9f54ca$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7nshi$uol$1@news.onet.pl> <4c9fec2d$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7pib5$rp4$1@news.onet.pl> <4ca07d30$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7qclb$fl7$1@news.onet.pl> <4ca1b244$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7sv9n$bgp$1@news.onet.pl> <4ca20b82$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7tabs$e92$1@news.onet.pl> <4ca23d09$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4ca23d09$0$27026$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ktoś komukolwiek ma ZAPEWNIAĆ pracę? Łomatko! Buuhahahahaha!
    > ROTFL!!!
    > ROTFL!!!
    > ROTFL!!!

    No to zastanów się nad tym co piszesz.
    Najpierw chcesz studentów rozliczać z kosztów studiów zmuszając do 10
    letniego odpracowania w Polsce, a jednocześnie śmieszy Cię to, że powinno
    się wobec tego zapewnić jakąkolwiek pracę tym ludziom.
    Po prostu zachowujesz się jak większość dzisiejszych polityków, którzy
    obiecują "gruszki na wierzbie" :)

    > Kilka szkół dziennie...

    Tak. Z podstawówki do szkoły muzycznej, a ze szkoły muzycznej do szkoły
    tańca. Do tego nauka języków obcych, tenis, zajęcia plastyczne itp.
    Nigdy nnie była zmuszana do niczego, a o nauce czy zajęciach w którejkolwiek
    innej szkole poza szkołą podstawową, decyzje podejmowała sama. Sama sobie
    wyszukiwała w internecie i nas męczyła.

    > Wyścig szczurów od małego.

    To wolisz wychowywać nieroba, którego będziesz musiał utrzymywać do końca
    swoich dni, nawet kiedy będzie już po 40-tce czy 50-tce ? :D
    Mam znajomego, który jest właśnie takim nieudacznikiem po 40-tce. W domu jak
    mamusia nie ugotuje i pod pysk nie podstawi, nie posprząta, nie upierze to
    zarasta brudem i przymiera głodem. Jest kawalerem tylko dlatego, że mamusia
    mu jeszcze nie znalazła żony :)
    Pomimo braków w wykształceniu, w pewnych dziedzinach przerasta wielu
    magistrów, ale boi się życia i jest typową życiową niedorajdą.
    Ja osobiście się cieszę, że mój dzieciak przejawia inicjatywę i łapie się
    tak wielu dziedzin, bo dzięki temu może coś w życiu osiągnąć i powiedzieć
    "sam zapracowałem".
    Ja osobiście także łapałem się wielu rzeczy i wielu wyzwań z przeróżnych
    dziedzin i dzięki temu wiem, że Polska mi nie straszna i choćby nawet
    najgorsze to dam sobie radę. Zamiast siedzieć i płakać nad swoim losem jak
    wielu bezrobotnych po prostu wiem, że jakoś sobie poradzę i na chleb zawsze
    zarobię.

    > Burżuj jesteś.

    He he he i to jest to co najbardziej "lubię" w Polakach ;D

    > Byłem w Warszawie wiele razy. Typowy mieszkaniec nie ma wogóle czasu
    > wolnego poza wekendem.

    Nie przesadzaj.
    Mam znajomych w Warszawie i także tam bywam. Bywam też z innych powodów,
    nierzadko spędzając tam tydzień czy dwa - po prostu jeżdżę na szkolenia.
    Co do "niemania czas" to niestety tak samo jest obecnie w każdym mieście czy
    na wsi. Niestety życie nas zmusza do gonienia za kasą jeżeli się nie chce
    całego życia przeżyć na długach i kredytach, które jeszcze pozostawia się
    dzieciom.
    Ci co mają dużo czasu to albo odziedziczyli fortunę, albo są typowymi
    niedorajdami życiowymi.