  • Data: 2017-09-15 09:35:10
    Temat: Re: Dom za 35tys
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 września 2017 20:54:40 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyzpKJoaXWAhUD
    D5oKHTgGA-kQ_AUICigB&biw=1536&bih=765

    > to wiem. oglądałem rodzinę francuzów, kobitkę- budowlańca która wydała
    > na dom z kontenerów 1mln złotych itd. to mnie nie interesuje. interesuje
    > mnie gość który w polsce jakoś wytłumaczył urzędnikom ze z domu z
    > kontenerów dachu nie zwieje Irma. Jak go wychodzi energooszczędność, ile
    > cm styro musiał dać, co ma na dachu itp

    Pojedź sobie na jakąkolwiek budowe.
    Pracowałem w czymś takim przez trzy lata.
    Z zasięgiem nie ma problemu.
    Energooszczędność to przedewszstkim grubość użytego izolatora.
    Dach to zależy od okolicy u mnie w okolicy MPZP pozwala na płaskie dachy.
    Wiec dlaczego nie?