  • Data: 2015-01-21 22:24:44
    Temat: Re: Domy z drukarki.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 22:16:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mysle, ze kolkami to jednak troche przesadziles. :-)

    Czy ja wiem - ja mam gorne szafki takie "dwupoziomowe", o

    http://szyna.civ.pl/kuchnia/04.jpg

    Jak widac mam takie dwie podwojne polki. Jedna podwojna gola i pusta wazy
    dobre 50kg. To wszystko jest z podwojnej plyty:

    http://szyna.civ.pl/kuchnia/05.jpg

    I jak widac dodatkowo w srodku tez male poleczki. U gory trzymam cala
    zastawe na 12 naczyn i mase rzadko uzywanych rzeczy - polka ma w sumie
    140 cm szerokosci i cala spokojnie moze wazyc powyzej 100kg. Kolki w rozstawie
    40cm oznacza wiec, ze taka jedna polka wisi na 4 kolkach :)

    Moze i sam kolek by wytrzymal ale listwa moglaby sie zaczac wyginac albo cos.
    Kolki majatku nie kosztuja, montaz kazdego to minuta wiecej, wole miec to
    solidnie zeby mi to na leb kiedys nie spadlo :-)

    > A tak poza tym wyobrazam sobie, ze sa do tego styropianu jakies
    > systemowe rozwiazania.

    Tzn. jakie?
    pozdr.

    --