eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: Doroczny przeglad kominiarski - wentylacja grawitacyjna. › Re: Doroczny przeglad kominiarski - wentylacja grawitacyjna.
    From: "AT" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Doroczny przeglad kominiarski - wentylacja grawitacyjna.
    Date: Tue, 5 Jul 2011 12:19:16 +0200

    > określonych Prawem budowlanym, rozporządzeniem MSWiA oraz np. wytycznymi
    > cechu - wpuszczać kulę kominiarską dla zbadania drożności kanałów
    > wentylacyjnych?
    > Według mnie ma taki obowiązek, ale szukam solidnej podstawy prawnej.
    > Czuję się notorycznie oszukiwany przez "pana z wiatraczkiem na

    W rodzinie mamy kilka domów, i od lat nie było kominiarzy u nas :)
    a tez na siłe się prosic nie będzie nikt
    kulke sami kupilismy sobie i sami sobie raz na jakis czas czyscimy kominy :)

    raz mieszkając w bloku przyszedł taki, to przecież on nic nie zrobił,
    nawet palcem nie kiwną, na szczeście to społdzielnia płaciła

    dlaczego tak zalezy ci na jego wizycie?
    ile kosztuje Cię taka wizyta?